بازسازی مرکز آموزش و بهبود کسب و کار  در اصفهان

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان از بازسازی مرکز آموزش و بهبود کسب و کار در جهت منافع شهر خبر داد.

‌سیدحمیدرضا ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرکز آموزش سازمان فاوا از سال ۱۳۶۹ به عنوان اولین مرکز آموزش کامپیوتر استان اصفهان با هدف ارائه آموزش‌های مورد نیاز در حوزه رایانه به کارکنان شهرداری و عموم مردم راه اندازی شد و تا کنون تعداد زیادی از مدیران، کارمندان، کارشناسان، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه، در این مرکز، آموزش دیده‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایط کسب و کار امروز و شیوع بیماری کووید ۱۹ در جامعه که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باعث تعطیلی کلاس‌های مرکز آموزش شد، سازمان فاوا تصمیم به پروژه بازسازی مرکز و بهبود خدمات در جهت نیازهای روز جامعه گرفت.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به تحقق انتظارات، نتایج و پیامدهای این پروژه تصریح کرد: ارتقا و بهبود ساختمان در جهت ایجاد فضای کار اشتراکی، تقویت و بهبود اکوسیستم کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات در اصفهان، امکان استقرار طیف متنوعی از افراد، تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد فرصت برای جوانان و کسب و کارهای نوپا در راستای رفع نیازهای شهروندان، شهرداری و سازمان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت شهری و برگزاری آموزش‌های کاربردی در حوزه‌های مورد نیاز از جمله این موارد است.

ابطحی با تاکید بر اینکه این برنامه از ابتدای سال ۱۳۹۹ کلید خورده است، توضیح داد: عملیات اجرایی بازسازی ساختمان مرکز آموزش سازمان فاوا از شهریورماه سال جاری با یک قرارداد مشارکتی توسط بخش خصوصی آغاز شده و امید است تا پایان سال به اتمام رسد.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی موقت مرکز برای بازسازی، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه شهر یادگیرنده (LCITY.IR) برخی از آموزش‌های مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی دریافت نمایند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با این تغییرات مرکز آموزش سازمان به محیطی مناسب برای کار، فعالیت و آموزش جوانان و محلی برای رشد ایده‌های خلاق و شبکه‌سازی جهت تبدیل ایده‌ها به محصول و خدمت در جهت اهداف شهرداری، سازمان و شهر تبدیل خواهد شد.

کد خبر 535182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.