واکنش باشگاه ذوب آهن به اتفاقات دیدار با پیکان

باشگاه ذوب آهن به اتفاقات بازی روز گذشته با پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته دیدار تیم‌های ذوب آهن و پیکان که در چارچوب دیداری معوقه از هفته سوم لیگ برتر برگزار می‌شد حواشی فراوانی از انتخاب زمین مسابقه گرفته تا تصمیمات داور را در پی داشت. این پایان ماجرا نبود و مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در خصوص تماس‌های مشکوک به بازیکنان تیمش قبل از مسابقه صحبت کرد که با واکنش تیم پیکان و مجتبی حسینی، سرمربی آن‌ها همراه بود.

امروز و ساعاتی پس از این دیدار باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه‌ای به حواشی روز گذشته واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

"دیدار با پیکان حواشی متعددی داشت که در ادامه به ذکر این موارد اشاره می‌شود. از جمله این حواشی، تغییر زمان دیدار ذوب‌آهن و پیکان تهران به دلیل حضور بازیکنان در تیم ملی امید بود که هر دو باشگاه یک تعداد بازیکن در تیم ملی امید داشتند، همچنین تغییر محل برگزاری مسابقه از استان تهران به استانی دیگر در حالی که پیکان در تهران مستقر است کاملاً عجیب بود! از دیگر موارد، برگزاری مسابقه در یک ورزشگاه کاملاً غیر استاندارد، غیر حرفه‌ای، بدون امکانات، بدون کاور زمین و دارای رختکن نامناسب و سیستم فاضلاب معیوب بود. همینطور باید به اقامت دو تیم ذوب آهن و پیکان در یک هتل در شب قبل از مسابقه اشاره کرد که خلاف مقررات است.

از دیگر موضوعات، برگزاری جلسه هماهنگی مسابقه در استان البرز و اجرای کنفرانس خبری در استان تهران در فاصله زمانی یک ساعته، اعلام تغییر زمین مسابقه یک روز قبل از مسابقه به مسئولان باشگاه ذوب آهن را یادآور شد که این تصمیم باعث شد تیم ذوب آهن نتواند با پرواز به اصفهان برگردد و مجبور به سفر با اتوبوس شد.

در ادامه نیز داوری ضعیف، بدون امکانات ارتباطی و ناهماهنگ با یکدیگر و جالب‌تر از همه از انتخاب آن‌ها از استان البرز بود. در نهایت تأخیر نیم ساعته در پخش بازی از صداوسیما همه و همه نشان می‌دهد که به هر صورت خواسته یا ناخواسته شرایطی فراهم شد تا مهدی تارتار و بازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند و نتیجه چیز دیگری رقم بخورد. مگر باشگاه ذوب آهن، سرمربی و کادر فنی همزمان توان حل کردن چه تعداد از مشکلات را دارند؟. واقعاً در شرایط فعلی فوتبال ایران که مسئولان به دنبال کسب جایگاه‌های جدید و بهتری برای آن هستند این شرایط جای تأسف دارد.
با این فرمان شاید دوباره داریم برمی‌گردیم به یک یک یک! "

کد خبر 535114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.