ذوب آهن ۲ _ پالایش گاز ایلام ۰/ دشت سه امتیازی سبزپوشان اصفهانی

تیم فوتبال زنان ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان با نتیجه دو بر صفر پالایش گاز ایلام را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _۲۲ آبان ماه_ تیم فوتبال زنان ذوب آهن در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۳ در ورزشگاه فولادشهر میزبان پالایش گاز ایلام بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پالایش گاز ایلام

ورزشگاه: فولادشهر

داوران: سلما رضوی، زینب منادیان، زهرا رئیسی و مرضیه بهداروند.

ترکیب تیم فوتبال زنان ذوب آهن: زهره کودایی، مینا داوودی، الهام فرهمند، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، معصومه همتی، شیوا فاضلی و انیس دشتیان پور.

مربی: مهسا آقابزرگی

ترکیب تیم فوتبال زنان پالایش گاز ایلام: هلاله عبدالهی، روژین تمریان، اسماً نظری پاکدل، طاهره آزادی، سانیا نقی زاده، فاطمه حسینی نژاد، سپیده حاجی نسب، مریم نامی، روناک جعغرزاده، سوگل یاسمی و فاطمه یوسفی.

سرمربی: ندا عزیز پور

کارت زرد:
پالایش گاز ایلام: سپیده حاجی نسب، هلاله عبدالهی، روناک جعفرزاده
ذوب آهن: فاطمه اردستانی، هانیه علیمردانی

کارت قرمز:
پالایش گاز ایلام: هلاله عبدالهی

گل‌ها:

ذوب آهن: زینب شاتری، سمیه فیضی

شرح بازی:

دو تیم تا دقیقه ۱۰ پایاپای پیش می‌رفتند تا در دقیقه ۱۲ با خطای بازیکن پالایش گاز ایلام یک پنالتی برای ذوب آهن گرفته شد که فاطمه اردستانی توپ را به تیرک زد. در ادامه ذوب آهن سوار بر بازی شد و موقعیت هم ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنان این تیم تبدیل به گل نشد. در دقایق آخر نیمه اول بازیکن پالایش گاز ایلام در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب آهن قرار گرفت که کودایی اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ذوب آهن نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و موفق شد در دقایق ۵۸ و ۶۰ دو گل به ثمر رساند. بازیکنان پالایش گاز ایلام برای جبران گل خورده تلاش کردند اما بی فایده بود. ۲ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت شد و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: از نیمه زمین توپی برای فاطمه اردستانی به پشت مدافعین پالایش گاز ایلام فرستاده شد که ضربه این بازیکن کیفیت لازم را نداشت.
دقیقه ۱۲: برای تیم فوتبال زنان ذوب آهن خطای پنالتی اعلام شد که فاطمه اردستانی پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به تیر دروازه پالایش گاز ایلام زد.
دقیقه ۲۸: بازیکن ذوب آهن توپی برای هم تیمی خود در محوطه جریمه پالایش گاز ایلام فرستاد ولی از این موقعیت به خوبی استفاده نشد.
دقیقه ۳۰: شوت بازیکن ذوب آهن با اختلاف کم از بالای دروازه نامی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۸: اردستانی به سمت دروازه پالایش گاز ایلام شوت زد که نامی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.
دقیقه ۴۶: بازیکن پالایش گاز ایلام با کودایی تک به تک شد که این دروازه‌بان اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.
دقیقه ۶۸: بازیکن ذوب آهن روی اشتباه مدافعین پالایش گاز ایلام در موقعیت تک به تک با نامی قرار گرفت که ضربه این بازیکن دقت لازم را نداشت.
دقیقه ۹۲: شوت بازیکن ذوب آهن با اختلاف کم از بالای دروازه پالایش گاز ایلام به بیرون رفت.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۵۸: ضربه اردستانی را دروازه‌بان پالایش گاز ایلام دفع کرد و توپ برگشتی را زینب شاتری با ضربه سر وارد دروازه ایلام کرد.
دقیقه ۶۰: دروازه‌بان پالایش گاز ایلام دفع ناقصی داشت که سمیه فیضی از موقعیت استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

کد خبر 535092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.