پنهان کردن آخرین بازدید در واتساپ ممکن شد

واتساپ در حال بررسی قابلیت جدیدی است که طی آن کاربران می‌توانند آخرین بازدید خود را از برنامه برای برخی از مخاطبان خود پنهان کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتساپ در حال عرضه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی است که مدت‌ها قبل وعده آن‌ها را داده بود. این برنامه هفته گذشته قابلیت جدیدی ارائه کرده بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال موبایل، برنامه را روی چند دستگاه اجرا کنند. هم اکنون نیز واتساپ اعلام کرده است که کاربران می‌توانند طبق ویژگی جدید این برنامه آخرین بازدید خود را از برخی مخاطبان خود پنهان کنند.

کاربران شبکه اجتماعی واتساپ می‌توانند در فهرست شماره تماس‌های خود مخاطبانی را انتخاب کنند که تمایل ندارند آخرین بازدید برای آن‌ها به نمایش گذاشته شود. پیش از این واتساپ برای این قابلیت سه انتخاب را در اختیار کاربران قرار می‌داد؛ افراد می‌توانند به همه اجازه دهند آخرین بازدید آن‌ها را ببینند، یا اینکه افرادی که شماره آن‌ها در لیست مخاطبان ذخیره شده است می‌توانند آخرین بازدید را مشاهده کنند، یا آخرین بازدید برای همه مخاطبان پنهان می‌شود.

با ارائه قابلیت جدید برنامه واتساپ، کاربران می‌توانند حریم خصوصی خود را در برابر برخی افراد مانند همکاران، رئیس و تعدادی از اعضای فامیل حفظ کنند. البته ممکن است این قابلیت نیز ارتقا پیدا کند و به جای فیلتر کردن افراد ناخواسته، آخرین بازدید فقط برای افراد انتخاب شده به اشتراک گذاشته شود. در حال حاضر قابلیت جدید ذکر شده در مرحله آزمایش است و فقط روی تعدادی از دستگاها اجرا می‌شود. هنوز زمان رسمی عرضه این قابلیت مشخص نشده است.

کد خبر 535081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.