خواست کشاورزان، خواست مدیریت شهری و مردم است/ رفع معضل کارتن‌خوابی با همگرایی

شهردار اصفهان با بیان اینکه خواسته کشاورزان، خواست مدیریت شهری و مردم است، گفت: بی‌شک حضور یک مقام عالی‌رتبه و شنیدن حرف مردم به ویژه کشاورزان و انتقال دغدغه‌ها به مرکز کشور و دولت، حل مسئله را سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه ۲۲ آبان‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در روزهای گذشته مهمترین مسئله شهر اصفهان حضور کشاورزان در سطح شهر و در مجاورت پل خواجو بوده که مدیریت شهری را نیز درگیر این موضوع کرده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق نشان می‌دهد مردم ما خواهان رفع این مسئله و نگران آینده شهر هستند، اظهار امیدواری کرد: با همت افرادی که پیگیر حل مسئله هستند، هر چه زودتر دغدغه کشاورزان رفع شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: خواسته کشاورزان، خواست مدیریت شهری و مردم است و خوشبختانه به بلوغی رسیدیم که می‌توانیم مسائل را از طریق گفت‌وگو حل کنیم.

وی با اشاره به سفر روز گذشته وزیر نیرو به اصفهان، گفت: بی‌شک حضور یک مقام عالی‌رتبه و شنیدن حرف مردم به ویژه کشاورزان و انتقال دغدغه‌ها به مرکز کشور و دولت حل مسئله را سرعت می‌بخشد که امیدواریم هر چه زودتر مشکل کشاورزان برطرف شود.

قاسم‌زاده ادامه داد: در هفته گذشته اقداماتی در حوزه شهرداری انجام شد و تمرکز بیشتر بر روی مسئله کارتن‌خوابی و رفع مسائل حاشیه شهر به ویژه در برخی نقاط دارای محرومیت بوده است که امیدواریم در فصل‌های پاییز و زمستان پیش رو، شاهد کارتن‌خوابی در هیچ نقطه‌ای از شهر نباشیم.

وی افزود: جلساتی با مسئولان استانداری، معتمدان و منتخبان محلات محروم شهر برگزار کردیم که به نظر می‌رسد با مشارکت مردم و همگرایی بین دستگاه‌های مسئول، مسائلی همچون کارتن‌خوابی یا کودکان کار در سطح شهر به زودی حل و فصل شود.

کد خبر 534971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.