تداوم نظافت و پاکسازی محلات شهر قدس

معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای عملیات جهادی و گسترده نظافت و پاکسازی محلات، با انجام اموری از قبیل پاکسازی معابر، لایروبی انهار، شست و شوی باکس‌های زباله، نخاله‌برداری و طعمه‌گذاری برای امحای حیوانات موذی توسط گروه‌های چند نفره در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قدس، رضا حیدری اظهار کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های زیست‌پذیری شهری، حفظ و ارتقای نظافت و بهداشت محیطی در یک شهر محسوب می‌شود؛ امری که به عنوان بدیهیات یک جامعه شهری و جز نخستین وظایف ذاتی شهرداری به شمار می‌آید و عدم اجرای آن حتی در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند امکان زیستن را غیرممکن کند.

وی افزود: در همین راستا پاکبان‌ های خدمات شهری، به صورت اکیپ‌های چند نفره نظافت را در اقصی نقاط شهر به صورت مداوم انجام می‌دهند و اقدام به پاکسازی و نظافت محلات با انجام اموری از قبیل طعمه‌گذاری، لایروبی، شست و شوی باکس‌های زباله، نخاله‌برداری و… می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، مراکز واکسیناسیون کرونا نیز به صورت مستمر پاکسازی و نظافت می‌شود.

حیدری بر نقش شهروندان در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر تاکید کرد و ادامه داد: از شهروندان گرامی انتظار می‌رود به عنوان صاحبان اصلی شهر همواره نیروهای خدوم خود را در حفظ بهداشت شهری یاری کنند.

کد خبر 534933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.