رئیس جمهور بر حل معضلات تهران تاکید دارد

استاندار تهران گفت: شخص رئیس جمهور بر رفع مشکلات و معضلات این استان تاکید دارد.

به گزارش ایمنا، محسن منصوری اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی استان تهران موضوعاتی همچون معضلات اجتماعی و محیط زیست است.

استاندار تهران با بیان اینکه در رأس موضوعات محیط زیستی این استان آلودگی هوا قرار دارد، گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر رفع این مشکل تاکید دارد.

وی افزود: در جلسات هیئت دولت بر حل این موضوع مهم بحث‌هایی شده و دولت سیزدهم مصمم است این معضل مهم و جدی تهران را برطرف کند.

استاندار تهران با بیان اینکه این مشکل با برگزاری چندین جلسه و مصوبه حل نمی‌شود افزود: باید در میدان عمل این مشکل مهم برطرف شود که به تمامی مدیران دستگاه‌های وابسته از جمله محیط زیست و سایر دستگاه‌ها تاکید دارم باید در میدان عمل مشکل آلودگی هوا پایتخت رفع شود.

رئیس‌جمهوری صبح امروز در بازدید سرزده از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری بر بازاجتماعی کردن این مددجویان تاکید کرد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حاشیه این بازدید با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت‌وگو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

رئیس‌جمهوری در این دیدار خطاب به مددجویان گفت: من ناراحت می‌شوم که شما جوانان را اینجا می‌بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجدداً به این مراکز بیایید.

رئیسی تاکید کرد: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید. تأمین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می‌پذیرد.

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب‌ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولان شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند، تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رئیس‌جمهوری ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: امیدواریم با همت شما و برنامه‌ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود. بر اساس این گزارش، اولین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرری نیز اعلام کرده است که دیدار امروز رئیس جمهوری از آسایشگاه سالمندان خیریه کهریزک و مرکز بازپروری معتادان متجاهر در شهرستان ری سرزده بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 534905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.