وزیر نیرو در جمع کشاورزان شرق اصفهان: آمده‌ایم تا با ناعدالتی مبارزه کنیم

وزیر نیرو گفت: شاید اگر بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام زاینده‌رود انجام می‌شد امروز برخی از این مشکلات نبود،.بر همین اساس به شما قول می‌دهم پروژه‌های نیمه تمام آبی را مجدداً اجرا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر محرابیان امروز_جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰_ در جمع کشاورزان اظهار کرد: خداراشکر که امروز توانستم به محضر مردم شهیدپرور استان اصفهان برسم. دولتی که امروز خدمت گذار شما است دولتی برخواسته از توده‌های مردم است. ما آمده‌ایم با دست به دست هم مشکلاتی که در اثر بی عدالتی رخ داده است را رفع کنیم.

وی افزود: کشور ما برخواسته از انقلاب اسلامی و خاری در چشم دشمنان است ولی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم دشمنان انقلاب از مشکلات ما سو استفاده کنند. بر همین اساس هر نوع تفرقه افکنی را محکوم می‌کنم و قطعاً تجمع ما برای پیشرفت ایران است. ما ایستاده‌ایم که حق خودمان را بگیرم زیرا مهمترین شعار انقلاب ایجاد عدالت بوده است.

وزیر نیرو گفت: به عنوان نماینده کشاورزان شعار صحبت‌های خودم را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس شروع می‌کنم. من دست بوس شما کشاورزان هستم و به نوکری شما افتخار می‌کنم. دولت در زمانی کار خود را شروع کرده که پروژه‌های متعددی تعطیل است. شاید اگر بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام زاینده‌رود انجام می‌شد امروز برخی از این مشکلات نبود،.بر همین اساس به شما قول می‌دهم پروژه‌های نیمه تمام آبی را مجدداً اجرا می‌کنیم.

محرابیان گفت: در ۵۰ سال پیش میزان آبی که در کشور وجود داشت به ازای هر ایرانی ۶۵۰۰ مترمکعب بود اما با خشکسالی سالیانه و افزایش مصرف این میزان کاهش یافت. بر همین اساس باید نسبت به شرایط بارش، آب با حفظ عدالت تقسیم شود.

وی افزود: من برای احقاق حق تمامی کشاورزان ایستاده‌ام؛ زیرا رئیس جمهور از من خواسته تا به اصفهان سفر کنم و مسائل شرق اصفهان را به صورت دقیق بررسی کنیم. امروز بعد از ظهر جلسه مهمی با حضور نمایندگان شما کشاورزان برگزار خواهد شد.

کد خبر 534831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.