توجه به رویکرد شهر همگرا در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: رویکرد اجرایی این منطقه در راستای رویکرد مدیریت شهری که همان شهر همگرا و حکمروایی خوب شهری است، جریان دارد.

نادر آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد شهر همگرا رویکردی جامع و یکپارچه در قبال توسعه پایدار شهری دارد که در ابعاد زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی عنوان می‌شود.

وی افزود: این مهم فرصت‌هایی را فراهم می‌آورد تا استانداردهای زندگی و رفاه، ایمنی و آسایش و کیفیت زندگی برای همه شهروندان بهبود یابد و همگان در سطوح مختلف اجتماعی بتوانند از آنها بهره ببرند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف نهایی رویکرد شهر همگرا ترویج و تشویق توسعه پایدار شهری با بهبود شرایط زندگی با همراهی محلات و مناطق مختلف شهری، معتمدین، صاحبان اثر، تفکر و عقیده با در نظر گرفتن شرایط و خواست ذی‌نفعان که همان شهروندان است.

وی ادامه داد: رویکرد اجرایی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در راستای رویکرد مدیریت شهری که همان شهر همگرا و حکمروایی است جریان دارد و به این منظور نخستین گام را از مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ آغاز کرده‌ایم و با برگزاری مسابقه «شهر همگرا، شهروند همراه» جهت پرسنل این منطقه در راستای شناساندن هر چه بیشتر این مهم در منطقه به منظور اجرایی شدن اصول آن به نفع شهروندان و تشویق شهروندان به حکمروایی اقدام کردیم.

آخوندی تاکید کرد: تلاش ما بر آن است تا در محلات ۹ گانه منطقه ۱۳ با الهام گرفتن و حرکت متقابل شهروندان به عنوان ذی‌نفعان، تصمیم سازان، مشارکت کنندگان و مساعدت کنندگان و شهرداری به عنوان متولی در راستای همگرایی و توسعه پایدار موفق و پیشرو باشیم.

کد خبر 534778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.