شهرداری همدان مانور آمادگی عملیات زمستانی برگزار کرد

مانور عملیات زمستانی شهرداری همدان به منظور حفظ آمادگی برای خدمت رسانی و پاکسازی شهر هنگام بارش برف و باران، روز پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، شهردار همدان در حاشیه اجرای این مانور که در بلوار ارم برگزار شد، از آمادگی کامل نیروی انسانی و بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری برای انجام عملیات و برنامه‌های زمستانی خبر داد.

سیدمسعود حسینی افزود: همه ساله در آبان ماه با تشکیل ستاد برنامه‌ریزی‌های لازم برای آماده سازی کارکنان، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری برای اجرای عملیات زمستانی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات شامل گریدر، لودر، باب کت، کامیون و نمک‌پاش با حضور و فعالیت ۷۰۰ نیروی انسانی در عملیات زمستانی شهرداری همدان به کار گرفته می‌شود.

شهردار همدان ادامه داد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، شهرداری همدان آمادگی کامل برای مدیریت شهر و خدمت به مردم در فصل پاییز و زمستان را دارد.

حسینی تصریح کرد: باید فعالیت بخش خصوصی در زمینه برف‌روبی معابر با تهیه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مشخص، ساماندهی و آسیب شناسی شود که با مستندسازی این تجربیات خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: فرماندهی این مجموعه باید با خدمات شهری باشد تا سطح رضایتمندی شهروندان نیز بیشتر شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 534767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.