استیون جرارد سرمربی استون ویلا شد

کاپیتان سابق و اسطوره قرمزها یک چالش جدی و سخت را برای بازگشت به لیگ جزیره انتخاب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه لیورپول دوباره به لیگ جزیره انگلستان برگشته و فرصت دارد تا توانمندیهای خودش را این بار به عنوان سرمربی به سایرین نشان دهد.

استیون جرارد سمت خود را در تیم رنجرز رها کرد و سرمربی جدید استون ویلا شد. این باشگاه ویلا پس از باخت ۱-۰ مقابل ساوتهمپتون در هفته گذشته، تصمیم به اخراج دین اسمیت گرفت و به سرعت برای جذب سرمربی بعدی خود اقدام کرد.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیکی نیز پیش از این به عنوان گزینه احتمالی هدایت استون ویلا شناخته می‌شد اما نهایتاً جرارد بود که توانست این جایگاه را از آن خود کند. وی قراردادی به مدت دو و نیم سال با استون ویلا امضا کرده و امیدوار است که جاه طلبی‌اش در این باشگاه به نتیجه برسد.

جرارد در خصوص ترک گلاسکو رنجرز گفت: مایلم صمیمانه از همه کسانی که در گلاسکو با من در ارتباط هستند تشکر کنم. مربیگری در این باشگاه بزرگ فرصت ارزشمندی برای من بود و حالا با پیوستن به استون ویلا، میدانم که جاه طلبی‌ها و فلسفه و ارزش‌های موجود در این باشگاه با آنچه در ذهن من است مطابقت دارد.

رنجرز نیز بیانیه‌ای جداگانه راجع به جدایی جرارد منتشر کرد: جرارد نقشی اساسی و چشمگیر در رشد تیم ما در طول حضور سه سال و نیم خود داشت. رنجرز اکنون دارای یک تیم فوق‌العاده و به شدت رقابتی است که هم می‌تواند بازی سرگرم کننده ارائه دهد و هم در تراز بالاترین استانداردهای فوتبال باشد. باشگاه فوتبال رنجرز مایل است از استیون و کارکنانش تشکر کند و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارد. از آنها همیشه در ایبروکس استقبال خواهد شد.

جرارد کاپیتان سابق لیورپول که تقریباً تمام دوران بازی خود را در آنفیلد گذراند، پس از سه سال هدایت رنجرز، قهرمان اسکاتلند، به این نتیجه رسیده که زمان مناسبی برای بازگشت به لیگ برتر است. این مربی ۴۱ ساله فصل گذشته اولین عنوان قهرمانی باشگاه رنجرز را در ۱۰ سال گذشته به دست آورد و تیمش بدون حتی یک شکست موفق شد به جام دست یابد.

جرارد احتمالاً در پست مربیگری استون ویلا کار سختی در پیش خواهد داشت چرا که آن‌ها در حال حاضر پس از ۱۱ هفته در جایگاه شانزدهم لیگ قرار دارند. جدایی ۱۰۰ میلیون پوندی جک گریلیش ضربه بزرگی به این تیم زد و سران این باشگاه امیدوارند که جرارد بتواند حداقل آن‌ها را در میان ده تیم برتر لیگ قرار دهد.

کد خبر 534721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.