هوای اصفهان ناسالم برای عموم شهروندان است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های جی با شاخص ۱۹۴، ورزشگاه میثاق ۱۶۳، احمدآباد ۱۵۹، فیض ۱۵۸، باهنر ۱۵۷، در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارند و ایستگاه‌های فرشادی با شاخص ۱۴۹، رودکی ۱۴۸، خرازی ۱۳۷، پروین ۱۲۱، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و میرزاطاهر، رهنان، استانداری و کاوه فعال نیست همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های مبارکه با شاخص ۹۴، در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۸۲ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۲۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 534654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.