تیم ملی بسکتبال بانوان ایران از صعود بازماند

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران با متحمل شدن شکست برابر اندونزی به کار خود در رقابت‌های دسته دوم آسیا برای جایگاه پنجم ادامه خواهد داد.

به گزارش ایمنا، در ادامه مسابقات دسته دوم بسکتبال کاپ آسیا که در اردن جریان دارد، تیم ملی بانوان ایران شامگاه چهارشنبه برای کسب مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف اندونزی رفت و مقابل این تیم با نتیجه ٦٨ بر ٧٦ متحمل شکست شد.

با این شکست تیم ملی بانوان ایران از صعود به جمع چهار تیم مسابقات بازماند.

شاگردان شایسته متشرعی که برای نخستین بار در رقابت‌های دسته دوم کاپ آسیا شرکت کردند، در مرحله ورودی این رقابت‌ها مقابل لبنان و سوریه متحمل شکست شدند و از صعود مستقیم به نیمه نهایی بازماندند.

بانوان ایران با ترکیب معصومه اسماعیل‌زاده، ادنا عیسائیان، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و آناهیس خداوردیان این بازی را آغاز کردند.

ملی‌پوشان ایران کوارتر اول را با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود اندونزی به پایان رساندند و پس از آن کوارتر دوم با نتیجه ۲۸ بر ۱۳ به سود اندونزی به پایان رسید. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ به نفع تیم ملی کشورمان شد و در نهایت تیم ملی ایران این دیدار را با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ واگذار کرد.

تیم ملی کشورمان پس از یک روز استراحت، جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) برای کسب یکی از جایگاه‌های پنجم یا ششم به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.


تینا عیسائیان با کارایی ۲۲، شادی عبدالوند با کارایی ۱۳ و معصومه اسماعیل‌زاده با کارایی ۱۲ مؤثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل اندونزی بودند.

منبع: مهر

کد خبر 534614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.