عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ آبان ماه

در این بسته خبری از عملیات باغبانی پاییزه فضای سبز بجنورد تا طرح نظافت بازار روزهای فردیس و انجام ۱۷۹ عملیات توسط آتش‌نشانان ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انجام ۱۷۹ عملیات توسط آتش‌نشانان ساری

علی دومیر کلایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری گفت: طی دو ماه گذشته، ۱۷۹ مورد عملیات اطفای حریق وامداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری انجام شد.

ضدعفونی مستمر اماکن عمومی و مراکز واکسیناسیون کرونا قدس

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: این سازمان از آغاز شیوع کرونا به طور مستمر عملیات ضدعفونی اماکن عمومی را اجرایی کرده و در طرح‌های مبارزه با شیوع کرونا از جمله واکسیناسیون مشارکت فعال دارد.

۱۱۰ مورد عملیات مارگیری توسط آتش نشانی زرند

مسعود مؤمنی فر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: آتش نشانان پس از دریافت گزارش بلافاصله به محل اعزام، و ضمن دعوت افراد به آرامش با پوشش مخصوص و دستگاه مارگیر اقدام به صید مار می‌کنند.

کمال غریبی عضو هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان به عضویت هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در آمد.

آماده‌باش ۲۰ نفر از نیروهای خدمات شهری گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با اشاره به آماده‌باش ۲۰ نیروی خدمات شهری گلپایگان برای رفع آب‌گرفتگی سطح شهر، گفت: به منظور جلوگیری از یخبندان سطح شهر گلپایگان به میزان کافی شن و نمک دپو شده است.

عملیات باغبانی پاییزه فضای سبز بجنورد

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری بجنورد گفت: ۸ اکیپ فعال در حوزه توسعه فضای سبز و انجام عملیات باغبانی پاییز و زمستان شروع به کار کردند و در حال آماده سازی نشاهای پاییزه هستیم تا در فصل بهار در عملیات کاشت از آن بهره ببریم.

طرح نظافت بازار روزهای فردیس

ناصر خاکی، مدیر ساماندهی مشاغل شهری شهرداری فردیس در خصوص طرح نظافت بازار روزها گفت: این طرح برای حفظ و نگهداری بازار روزها و سلامت شهروندان فردیس با همکاری کارکنان زحمتکش معاونت خدمات شهری انجام می‌شود.

ساماندهی زمین‌های شهر بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند با اشاره به ساماندهی زمین‌های سطح شهر گفت: امید است با ورود و تعامل دستگاه‌های متولی، زمین سطح شهر جهت اولویت‌های فرهنگی ساماندهی شود.

بازنگری طرح تفصیلی سبزوار

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار گفت: همچنین در طرح تفصیلی جدید برای تمامی ورودی‌های شهر سبزوار، نظیر تقاطع غیر همسطح جاده اسفراین و بزرگراه غدیر، تقاطع غیر همسطح پیشنهاد شده است و حال آنکه هیچ اعتبار ریالی در این خصوص وجود ندارد.

تکمیل پیاده راه ساوه تا ۲۰ روز آینده

مجید اصدق، سرپرست شهرداری ساوه گفت: پیاده‌راه امام خمینی (ره) این شهر تا ۲۰ روز آینده تکمیل شده و در خصوص تأخیر در عملیات بهسازی این معبر از مردم عذرخواهی می‌شود.

کد خبر 534570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.