۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
ایتالیای بی مهاجم

تیم ملی ایتالیا تحت هدایت مانچینی باید در یک دیدار حساس به مصاف سوئیس برود و این در حالی است که مهاجم اصلی آن‌ها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم ملی ایتالیا با مانچینی در طول چندسال گذشته تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده اما مدتی است که با یک مشکل بزرگ در خط حمله روبرو شده است؛ کمبود مهاجم نوک شش دانگ.
در حال حاضر چیرو ایموبیله گزینه اصلی مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیاست. ایموبیله در تیم لاتزیو طی چند سال گذشته بی نظیر کار کرده و می‌توان او را با اختلاف بهترین مهاجم نوک کشور چکمه دانست. با این حال ایموبیله در تیم ملی با افت عملکرد مواجه شده و مدتی است شک و شبهه‌هایی را به وجود آورده.

حتی اگر بحث عملکرد را هم کنار بگذاریم، حقیقت دیگری وجود دارد که مانچو باید با آن کنار بیاید؛ چیرو اصلاً در دسترس نیست و به خاطر مصدومیت از میادین دور است. مصدومیت ایموبیله شرایط را برای ایتالیا برای حضور در بازی حساس مقدماتی جام جهانی با سوئیس پیچیده می‌کند، پس شاگردان روبرتو مانچینی چگونه می‌توانند آماده شوند؟

ایتالیایی‌ها در حال حاضر چیرو ایموبیله، نیکولو زانیولو و لورنزو پلگرینی را در اختیار ندارند. از سوی دیگر، آندره آ بلوتی پس از رگ به رگ شدن مچ پایش، آمادگی خود را از دست داده و جانلوکا اسکاماکا از ساسولو به عنوان جانشین ایموبیله دعوت شده است.

محتمل‌ترین گزینه برای مانچینی این است که آتزوری را در ترکیب ۴-۳-۳ با خط حمله سه وجهی به بازی بفرستد. این امر فدریکو کیزا یا لورنزو اینسینیه را به سمت مهاجم مرکزی منتقل می‌کند و دومینیکو براردی این سه نفر را تکمیل می‌کند.

با کیه‌زا و اینسینیه در کنار هم، آنها توانستند فشار زیادی به مدافعان حریف وارد کنند و تغییر موقعیتشان در طول بازی نیز مشکل زیادی برای حریف ایجاد می‌کند. فدریکو برناردسکی از یوونتوس و جاکومو راسپادوری از ساسولو گزینه‌های دیگر ایتالیا برای قرارگیری در پست ۹ کاذب هستند، اگرچه راسپادوری در این فصل به طور فزاینده ای در نقش مهاجم مکمل در سطح باشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

ایتالیا و سوئیس با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه خود هستند، اما آتزوری تفاضل گل برتری ۱۱+ نسبت به ۹+ دارد. این مسابقه حساس‌ترین بازی گروه محسوب می‌شود و ایتالیا در صورت پیروزی می‌تواند راه خود را برای صعود به جام جهانی کاملاً هموار کند.

کد خبر 534527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.