۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تبلت لنوو  Xiaoxin Pad Pro 12.6 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 با قیمت 579 دلار وارد بازار چین شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو اوایل ماه جاری تبلت جدید خود به نام Xiaoxin Pad Pro 12.6 را معرفی کرد، هم اکنون این محصول با قیمت ۵۷۹ دلار وارد بازار چین شده است. این تبلت نسخه ارتقا یافته Xiaoxin Pad Pro 2021 است که سال گذشته معرفی شد. تبلت جدید شرکت لنوو دارای بدنه فلزی و صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی Samsung E4 AMOLED با رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 همراه شده است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی این محصول تعبیه شده است که دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی تبلت جدید شرکت لنوو نیز شامل یک حسگر هشت مگاپیکسلی و یک سنسور ToF برای احراز هویت چهره افراد می‌شود. این محصول از WIFI 6 دو بانده و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز این تبلت از طریق یک باتری ۱۰ هزار ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شد و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی نیز بهره می‌برد.

کد خبر 534456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.