شیائومی از قفل درب هوشمند جدید خود رونمایی کرد

شرکت شیائومی اخیرا از قفل درب هوشمند Smart Door Lock 1S رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قفل درب هوشمند شیائومی Smart Door Lock 1S که نسخه ارتقا یافته قفل درب هوشمند نسل اول شیائومی است با قیمت ۲۰۳ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است، قفل درب هوشمند نسل اول شیائومی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت.

قفل درب هوشمند شیائومی Smart Door Lock 1S از اپلیکیشن MIJIA و کیت هوم اپل پشتیبانی می‌کند و به حسگر اثر انگشت نیمه هادی سه بعدی مجهز شده است که امکان استفاده از بیومتریک برای باز کردن درب با دقت بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین، این محصول دارای یک الگوریتم تشخیص اثر انگشت PB سوئدی است به طور مؤثر اثر انگشت جعلی را رد می‌کند و امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد. Smart Door Lock 1S دارای یک تراشه کنترل اصلی است که در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

قفل درب هوشمند شیائومی از فناوری باز کردن قفل NFC با ناحیه حسگر NFC و ناحیه صفحه کلید یکپارچه در یک قسمت پشتیبانی می‌کند. از طریق فناوری NFC و با کمک دستگاه‌هایی مانند مچ بند Mi Band 6 نسخه NFC، گوشی‌های سری Mi 11 شیائومی، سری ردمی K40، ساعت‌های هوشمند و دیگر محصولات مجهز به NFC می‌توان قفل درب‌ها را به آسانی باز یا بسته کرد.

کد خبر 534255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.