سیستانی: استاندار جدید به خوبی مسیر را برای رسیدن به اهداف هموار کرد

فرماندار سابق اصفهان گفت: استاندار اصفهان در این زمان کوتاه قبول مسئولیت، تا کنون با نوع نگاه و دانشی که داشته است، به خوبی مسیر را برای رسیدن به اهداف هموار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی امروز _سه شنبه ۱۸ آبان ماه _ در آئین تودیع خود و معارفه سرپرست فرمانداری اصفهان، اظهار کرد: همه ما در سنگرهای مختلف باید تلاش کنیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

وی افزود: استاندار اصفهان در این زمان کوتاه قبول مسئولیت، تا کنون با نوع نگاه و دانشی که داشته است، به خوبی مسیر را برای رسیدن به اهداف هموار کرد.

فرماندار سابق اصفهان ادامه داد: فرماندار جدید اصفهان از چهره‌های خدوم، پرتلاش و زحمتکش بوده که بی شک در این سنگر در سایه رهنمودهای استاندار و پشتوانه مردم موفق خواهد بود و با کارنامه درخشانی از این سنگر خارج خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در طول فعالیت همواره در صدد باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم بودم، افزود: شرمنده خانواده خودم هستم زیرا بیشترین وقت خود را صرف کار و حضور در مجامع و خیریه‌ها گذراندم، البته اگر حمایت خانواده نبود در انجام امور پیشرفتی نداشتم.

سیستانی اضافه کرد: در طول سالیان خدمت در مسئولیت‌های مختلف، فرصت‌هایی فراهم شد تا درس‌های زیادی از محضر علما، مردم، جانبازان، ایثارگران و سایر اقشار جامعه بیاموزم. طی دو سال و نیم گذشته علی‌رغم مشکلات زیاد از جمله کم آبی و مشکلات اقتصادی با همت خدمتگزاران و ائمه جمعه و فعالان اقتصادی، گره‌های کوری باز شد.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همواره سعی کردیم تا حد امکان خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم و در حوزه سازمانی نیز وظایف محوله را به خوبی انجام دهیم. برای جلب رضایت‌مندی مردم از هیچ تلاشی نباید فروگذار باشیم.

فرماندار سابق اصفهان با بیان اینکه کشاورزان با داشتن حق آبه نباید به سرنوشت کنونی دچار می‌شدند، گفت: کاهش بارش رحمت الهی و مشکلاتی همچون خشکی زاینده‌رود شرایط سختی را برای کشاورزان به وجود آورد، اما علی‌رغم تمام این سختی‌ها، تلاش برای ایجاد شرایط جهت بهبود وضعیت آن‌ها با ایجاد مشاغل خانگی و توجه به صنایع دستی ادامه داشت.

سیستانی با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در دوره فعالیت خود، گفت: در برگزاری انتخابات سعی بر بی‌طرفی داشتیم تا با در نظر گرفتن شرایط جامعه، اتفاقی حادث نشود که خوشبختانه انتخابات آرام برگزار و اهداف ما محقق شد.

کد خبر 534246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.