مشکل جمع‌آوری زباله‌های شهر به زودی برطرف می‌شود

شهردار نظرآباد گفت: سر و سامان دادن به وضعیت آسفالت معابر، رفع مشکل فاضلاب خیابان بهارستان ۴۷ و خیابان منتهی به علی آباد و ساماندهی ضایعات فروشی‌ها در دستور کار قرار دارد.

علی صفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری متعدد و مستمر دیدارهای مردمی در مساجد و محلات نظرآباد، اظهار کرد: شهر نظرآباد از محله‌های مختلفی تشکیل شده و نیاز است تا در راستای ارتقای فرهنگ و رفع معضلات اجتماعی، زیرساخت‌های آن نیز فراهم و گسترش یابد.

وی به دیدار با اهالی محله مصطفی آباد اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که در این نشست مطرح شد، پیگیری مشکلات بهداشت سطح شهر بود که در همین راستا در نشستی با معاون وزیر، رایزنی‌هایی صورت گرفت و بنا بر قول مساعد معاون وزیر کشور مقرر شد ماشین آلات جمع‌آوری زباله و دستگاه شست‌وشوی مخازن زباله برای این شهر تهیه شود.

شهردار نظرآباد به اهمیت دیدارهای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: نتایج این دیدار و ملاقات‌ها باید اثربخش باشد چرا که انتظار مردم این است گره‌ای از مشکلات باز شود.

صفری با بیان اینکه شورای اسلامی شهر در امور مدیریت شهری همراهی را لازم دارد، تصریح کرد: در حوزه جمع‌آوری زباله‌ها و رفت و روب شهر ضعیف هستیم در این راستا درصددیم تا با تغییر پیمانکار این معضل سریعاً برطرف شود.

شهردار نظرآباد خاطرنشان کرد: از جمله مشکلاتی که درصدد رفع آن هستیم سر و سامان دادن به وضعیت آسفالت معابر، پروژه عقب‌نشینی بلوار ولایت و قسمت زمین خالی این بلوار، مشکل فاضلاب بهارستان ۴۷ و خیابان منتهی به خیابان علی آباد و ساماندهی ضایعات فروشی‌ها است.

کد خبر 534206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.