قبور باغ رضوان ارومیه دو طبقه شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: با هدف جلوگیری از هدر رفت زمین، تمام قبور اموات با اصول فنی مهندسی دو طبقه شده‌ است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مؤمن با اشاره به تداوم عملیات احداث قبور دو طبقه در باغ رضوان، اظهار کرد: در جهت خدمات رسانی و رفاه حال شهروندان و به منظور جلوگیری از هدر رفت زمین، استفاده بهینه و همچنین اجرای مصوبات شیوه نامه جدید سازمان، احداث قبور ۲ طبقه انجام شد.

وی افزود: از اول خردادماه سال جاری تاکنون به تعداد ۱۲۰۶ عدد قبر دو طبقه با نظارت مهندس فنی سازمان بر اساس شیوه نامه جدید مصوب شورای اسلامی شهر احداث شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با عملیاتی نمودن طرح احداث قبور دو طبقه بر اساس اصول فنی و مهندسی در حال حاضر در فضایی به مساحت یک هزار و ۹۳۰ مترمربع به تعداد دو هزار و ۴۱۲ عدد قبر احداث شده ولی این آمار در گذشته با احتساب فضایی به مساحت دو هزار و ۱۷۰ متر مربع به تعداد یک‌هزار و ۲۰۶ عدد قبر یک طبقه احداث شده بود.

وی با بیان اینکه این مهم موجب شده ظرفیت آرامستان برای دفن اموات حدوداً به دو برابر برسد، تصریح کرد: بر اساس اصول فنی مهندسی بودن این پروژه به میزان ۲۴۰ متر مربع از هدر رفت زمین در این مساحت قید شده در باغ رضوان جلوگیری شده و در حال حاضر نیز ۲۸۵ عدد قبر ۲ طبقه در همین مساحت فوق‌الذکر با اصول فنی مهندسی احداث شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 534093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.