پیش‌بینی بارش برف در نیمه جنوبی استان اصفهان/کاهش سه درجه‌ای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری خفیف در ساعات اولیه امروز به ویژه در جنوب استان و استقرار جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان برقرار است، دمای هوا دو تا سه درجه کاهش می‌یابد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری خفیف در ساعات اولیه امروز به ویژه در جنوب استان و استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است، بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی نیمه ابری تا ابری، مه‌آلود گاهی وزش باد و بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر امروز تا اواخر هفته وضعیت جوی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا سه درجه کاهش می‌یابد، بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین چهار و ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی افزود: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، میزان بارش‌ها در شهرستان‌های دهاقان ۱۶، خوانسار ۱۳، شهرضا ۱۰ داران و فریدونشهر ۴، سمیرم ۲ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 534083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.