سه مصدوم داریم/ فشار بازی ها زیاد است

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل گفت: بازی‌ها فشرده است که امیدوارم به بازیکنان صدمه وارد نشود زیرا سلامت بازیکنان مهم است. فدراسیون هم به خاطر کم بود وقتی که داشت برنامه رقابت هارا به این شکل برنامه ریزی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز عطایی در رابطه بازی با سپاهان و شکست سه بر یک اظهار کرد: بازی سختی بود که پیش بینی آن را می‌کردیم، تیم اول و سوم جدول باهم بازی داشتند. در ست اول عملکرد خوبی نداشتیم ولی از ست دوم بهتر شدیم و در ادامه رقابت نزدیک پیش رفت.

وی ادامه داد: سپاهان در مجموع تیم بهتری بود و توانست در ست دوم با وجود اینکه چند امتیاز عقب بود بازی را کنترل کرد که نشان دهنده قدرت این تیم است و به آنها تبریک می‌گویم. از بازیکنانم راضی هستیم ولی باید بهتر عمل کنیم، سه مصدوم داریم که کار را برای ما سخت کرده است.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با بیان اینکه یکی از فصل‌های سخت لیگ برتر را داریم، تصریح کرد: تیم‌ها بهم نزدیک هستند، چند تیم خوب داریم و نتیجه هیچ بازی را از قبل نمی‌شود پیش بینی کرد. بازی‌ها فشرده است که امیدوارم به بازیکنان صدمه وارد نشود زیرا سلامت بازیکنان مهم است. فدراسیون هم به خاطر کم بود وقتی که داشت برنامه رقابت‌ها را به این شکل برنامه‌ریزی کردند.

کد خبر 533944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.