شرایط حضور ورزشکاران و تماشاگران در باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی شرایط حضور افراد چه به عنوان ورزشکار در باشگاه‌های ورزشی، چه به عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا نوروزی پس از خروج پایتخت از وضعیت نارنجی کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد، با اشاره به اینکه با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است تا ۲۰ آبان ماه سال جاری سیستم هوشمند کنترل کارت واکسیناسیون فعال شود، اظهار کرد: بر این اساس، کارت واکسیناسیون ملاک ورود به اماکن ورزشی خواهد بود.

وی ادامه داد: افرادی که کارت واکسیناسیون نداشته باشند، به منظور مراجعه به اماکن و باشگاه‌های ورزشی باید نتیجه تست PCR منفی ۷۲ ساعته خود ارائه دهند، در غیر این صورت امکان ورود به اماکن ورزشی را نخواهند داشت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه علی رغم انجام واکسیناسیون افراد باید کارت واکسیناسیون خود را هنگام مراجعه به اماکن و باشگاه‌های ورزشی چه برای ورزش کردن و چه به منظور تماشای مسابقات ورزشی، ارائه کنند، گفت: همچنین افراد حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی را طبق روال قبلی رعایت کنند تا مجدداً شاهد شکوفایی ورزش در باشگاه‌های ورزشی و نیز حضور تماشاگران به عنوان سرمایه‌های ورزش کشور در ورزشگاه‌ها باشیم.

نوروزی افزود: پس از ایجاد سیستم هوشمند کنترل کارت واکسیناسیون که احتمالاً از ۲۰ آبان ماه ایجاد می‌شود تماشاگران می‌توانند با شرایط و ظرفیت محدود در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 533920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.