اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به توسعه و نوسازی اتوبوسرانی اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه مربوط به تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی در راستای توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی جهت کنترل آلودگی هوا در جلسه امروز تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین جلسه علنی، با نطق رئیس شورا در رابطه با مهم‌ترین مسائل روز، شهر و کشور آغاز و در ادامه با توجه به بارندگی روزهای اخیر از مجموعه اقدامات خدمات شهری تقدیر شد.

وی افزود: شورا امروز میزبان رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی بود تا با توجه به رویکرد فضای عادلانه و فرصت برابر برای همه فعالان بخش خصوصی و مردمی در حوزه اقتصاد شهری، در رابطه با برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در حوزه گردشگری با نگاه ویژه به دوران پساکرونا و تقویت آن در سطح شهر گفت‌وگو و برنامه‌ریزی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه میزان آلودگی حمل‌ونقل شهری زیر ۲۰ درصد تخمین زده شده است، ادامه داد: لایحه مربوط به تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی در راستای توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی جهت کنترل آلودگی هوا در جلسه امروز تصویب شد.

صالحی تصریح کرد: لوایح آزادسازی مربوط به میدان امام علی (ع)، خیابان باهنر، خیابان ارغوانیه و پارکینگ لسان الغرض نیز در این جلسه تصویب شد.

وی گفت: شورای اسلامی شهر با درخواست وام منطقه پنج شهرداری اصفهان برای اخذ مشارکت و سرمایه‌گذاری موافقت کرد که بر اساس برنامه بودجه منطقه احتمالاً قرار است این مشارکت در راستای ارزش افزوده برای بانک املاک و اماکن شهرداری باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین در جلسه امروز واگذاری نرم‌افزار سرای هشت با شروط تحقق بهتر هوشمندسازی فرایندهای شهرداری و تسهیل خدمات‌رسانی به مردم تصویب شد.

کد خبر 533820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.