کاپیتان پرسپولیس پشت وریا غفوری درآمد!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه سازمان لیگ قانونی گذاشته است و اجرایی می‌کند و کسی هم نمی‌تواند حرفی بزند.

به گزارش ایمنا، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه سازمان لیگ قانونی گذاشته است و اجرایی می‌کند و کسی هم نمی‌تواند حرفی بزند.

سیدجلال حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس تلاش زیادی کردند. موقعیت‌هایی داشتیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم، اما توپ‌هایمان وارد گل نشد.

وی در مورد اعتراض وریا غفوری، کاپیتان استقلال به کسر پنج درصد از قرارداد بازیکنان فوتبال توسط سازمان لیگ گفت: صد در صد با نظر بازیکنان و مربیان موافقم. این چه قانونی است که گذاشتند و کسی هم نمی‌تواند صحبت کند؟ به دلیل اینکه اتحادیه نداریم یا کسی را نداریم نمی‌توانیم حرفی بزنیم و هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند. بازیکنان فوتبال بیمه ندارند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پنج درصد کسر می‌شود یا ۲.۵ درصد، تصریح کرد: نمی‌دانم، اما کسر می‌کنند و کسی هم نمی‌تواند چیزی به آن‌ها بگوید. آقای عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال باید ورود کرده و با بازیکنان و مربیان صحبت کند. قرار نیست هر تصمیمی گرفته می‌شود اجرایی کنند. کسی نمی‌آید از بازیکنان حمایت کند. امیدوارم عزیزی خادم با بازیکنان مشورت کند. متأسفانه چند سال پیش تصمیماتی گرفتند و اجرایی می‌کنند.

منبع: فارس

کد خبر 533780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.