معابر منطقه ۱۰ کرج با اولویت مناطق محروم آسفالت می‌شود

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: معابر منطقه ۱۰ کرج با اولویت مناطق محروم پیش از آغاز فصل سرما آسفالت می‌شود.

حمیدرضا عبدالله پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اجرای طرح نهضت آسفالت را از اولویت‌های منطقه ۱۰ برشمرد و اظهار کرد: آسفالت اصولی می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های مدیریت شهری سالیان سال برای شهروندان مفید واقع شود و تردد مردم منطقه را تسهیل کند.

وی تاکید کرد: آسفالت معابر شهری پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی به صورت جدی انجام خواهد شد تا مسیر تردد مردم در زمان بارندگی با مشکل مواجه نشود.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با بیان اینکه در این خصوص محلات کم‌برخوردار در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: از جمله این‌ها بلوار اسکندری کلاک است که عملیات آسفالت این منطقه انجام شد، ساکنان کلاک طی سال‌های گذشته بارها از وضعیت آسفالت این بلوار گلایه کرده و خواستار اصلاح وضعیت این مسیر بودند.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار لازم به این مهم تخصیص یافته و زیرسازیِ آسفالت بلوار انجام شد؛ اولویت بعدی اجرای طرح نهضت آسفالت در منطقه ۱۰ خط چهار حصار است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با بیان اینکه زیرسازی آسفالت این خیابان انجام شده است، تصریح کرد: با پشت سر گذاشتن سامانه بارشی و بهبود وضعیت جوی این طرح اجرایی خواهد شد.

کد خبر 533767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.