ترافیک رجایی‌شهر کرج سر و سامان یافت

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کرج گفت: به منظور کاهش ترافیک در منطقه رجایی‌شهر، تقاطع رستاخیز به سیستم فرماندهی چراغ راهنمایی مجهز شده است.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت تسهیل در تردد شهروندان و توسعه امکانات برای بهبود وضعیت ترافیک کلانشهر کرج، اظهار کرد: یکی از مناطقی که با ترافیک سنگین دست و پنجه نرم می‌کند، خیابان سیزدهم رجایی شهر است که بهبود اوضاع این منطقه از جمله مطالبات اصلی شهروندان محسوب می‌شود.

وی نصب تجهیزات در تقاطع رستاخیز را یکی از راه‌های تسهیل در تردد شهروندان دانست و افزود: به همین منظور با تجهیز این خیابان به سیستم فرماندهی چراغ راهنمایی سعی کردیم کنترل تردد و اصلاح وضعیت ترافیک معبر انجام شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کرج با تاکید بر اهمیت افزایش ضریب ایمنی تردد، تصریح کرد: انجام چنین اموری، کاهش تصادفات را در پی دارد که علاوه بر حفظ سلامت جان به سلامت اموال شخصی افراد و بیت‌المال نیز کمک می‌کند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: انضباط بخشی به حرکت خودروهای عبوری و عابران پیاده از مزایای نصب و راه اندازی چراغ فرمانداری در تقاطع رستاخیز سیزدهم رجایی شهر به شمار می‌رود که طبق ارزیابی‌های صورت‌گرفته، نصب این چراغ کاهش مشکلات و گره‌های ترافیکی در ساعت پیک تردد وسایل نقلیه را نیز به دنبال دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد که مطالبات خود را با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج در میان بگذارند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در راستای رفع مطالبات و نیازهای مردم اقدام کنیم.

کد خبر 533761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.