واکنش رویترز به حذف مهدی طارمی از تیم ملی!

خط خوردن مهره اصلی تیم پورتو از تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر سر و صداهای زیاد در رسانه‌های پرتغالی، رویترز را هم به واکنش واداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه در حالی اعلام شد که سرمربی ایران، دراگان اسکوچیچ نام مهدی طارمی را از لیست خط زده و وی را به تیم ملی دعوت نکرده بود. اسکوچیچ هنوز هیچ دلیلی برای این کار بیان نکرده است و احتمال می‌رود که حذف طارمی به دنبال توییتی که در واکنش به سخنان اسکوچیچ، منتشر کرده بود باشد.

دعوت نشدن طارمی در کنار بازتاب گسترده‌ای که در رسانه‌های پرتغال داشت، خبرگزاری رویترز را هم وا داشت تا به خط خوردن بی دلیل طارمی واکنش نشان دهد.

رویترز نوشت: «مهدی طارمی مهاجم پورتو از لیست تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی برابر لبنان و سوریه توسط دراگان اسکوچیچ کنار گذاشته شد. هیچ دلیلی اعلام نشده است که چرا طارمی که این فصل ۱۰ گل برای تیم پورتو صدرنشین لیگ پرتغال به ثمر رسانده، از لیست ۲۷ نفره اسکوچیچ کنار گذاشته شده است.»

این خبرگزاری همچنین به تأثیرگذاری طارمی و سردار آزمون در تیم ملی ایران و همکاری آنها برای گلزنی به حریفان اشاره کرده است.

ماجرای خط خوردن طارمی از تیم ملی ایران به انتشار پیام انتقادی او از دراگان اسکوچیچ بر می‌گردد. اسکوچیچ در مصاحبه‌ای ضمن تمجید از قدرت بدنی و تکنیک بازیکنان ایران، اعلام کرده بود فوتبالیست‌های کشورمان از نظر تاکتیکی ضعف دارند و باید در این بخش پیشرفت کنند.

طارمی چند روز بعد از این اظهارنظر اسکوچیچ، بدون نام بردن از سرمربی تیم ملی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که فوتبالیست‌های ایرانی درک تاکتیکی بالایی دارند و مشکل جای دیگری است.

واکنش رویترز به حذف مهدی طارمی از تیم ملی!

کد خبر 533731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.