لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده تصویب می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: لایحه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی خواهد رسید، اما ممکن است به دلیل کمبود اعتبار تنها بخشی از آن اجرا شود و در سال آینده شاهد اجرای کامل این لایحه باشیم.

حسین محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص لایحه‌ی رتبه بندی معلمان اظهار کرد: لایحه رتبه بندی معلمان پس از اینکه هفته گذشته در صحن علنی مطرح شد، مجدداً با ایراد برخی از نمایندگان به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داده شد؛ در این راستا کمیسیون تنها هفت روز دیگر فرصت دارد تا ایرادات این لایحه را رفع کرده و دوباره آن را به صحن علنی مجلس ارسال کند.

وی افزود: چالش اصلی لایحه رتبه بندی معلمان، عدم تأمین اعتبار لازم برای اجرا این قانون است؛ زیرا دولت تنها ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه پیشنهاد داده و ممکن است با توجه به کمبود اعتبار، مجلس تصمیم بگیرد تنها بخشی از قانون در سه ماه پایانی سال اجرا شود تا در بودجه ۱۴۰۱ منابع آن اصلاح شده و به صورت کامل برای اجرا ابلاغ شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خاطرنشان کرد: لایحه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی خواهد رسید، اما ممکن است به دلیل کمبود اعتبار تنها بخشی از آن اجرا شود و در سال آینده شاهد اجرای کامل این لایحه باشیم.

کد خبر 533705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.