رفع نواقص و پاکسازی ساحل و مناطق چهارگانه بندرعباس

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: رفع نواقص و نازیبایی در ساحل و پارک‌های شهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، اسماعیل موحدی نژاد با اشاره به جایگاه نظم و انضباط شهری در فرایند و ارتباط آن با تعمیر و نگهداری امکانات و محیط شهری، اظهار کرد: در یک هفته گذشته پاکسازی و بهسازی و نظافت ساحل و رفع نواقص در محدوده ساحل نخل ناخدا، نایبند، خواجه عطا و سور و هرس پاییزی درختان، جمع‌آوری نخاله‌های دپو شده در اقصی نقاط شهر، تعمیر نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها و سیستم روشنایی پارک‌ها و ساحل و زیباسازی محیط و جمع‌آوری زباله‌ها در زمین‌های بایر، تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و نصب شاور در ساحل در دستور کار بوده و به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: معاونت خدمات شهری به عنوان یکی از حوزه‌های پیشگام در ارائه خدمات به شهروندان است که حوزه فعالیتش ارتباط مستقیمی با سیما و انضباط شهری دارد، این حوزه کلید واژه اصلی در مدیریت شهری است، زیرا به طور مداوم و مستمر باید اتفاق بیفتد و کم و کاستی در این حوزه سبب نارضایتی مردم می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس تاکید کرد: شهروندان در مناطق چهارگانه و نواحی شهرداری باید با شهرداری همکاری و همراهی کنند و در نگهداری امکانات موجود کوشا باشند.

موحدی نژاد اضافه کرد: سامانه ١٣٧، فضای مجازی خدمات شهری و شهرداری‌های مناطق در اختیار شهروندان است و با اطلاع رسانی به موقع خدمت رسانی با سرعت و شتاب بیشتری انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شهردار بندرعباس، توجه و تکریم مردم و شهروندان را جز اولویت‌های برنامه مدیریت خود اعلام کرده است و خدمات شهری از همه ظرفیت‌های خود در جهت خدمات دهی بهتر به مردم استفاده خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: پالایش و ارزیابی عملکرد و بازدیدهای میدانی در جهت تعمیر و نگهداری صحیح امکانات شهری و نظافت ساحل به طور مداوم پس از دستور و تاکید شهردار در حال انجام است و امیدواریم شهروندان در حفظ پاکیزگی و شور و نشاط شهر ما را همراهی کنند.

کد خبر 533688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.