پیشرفت مسکن ملی تهرانسر به ۴۰ درصد رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه مسکن ملی تهرانسر به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی رسیده است، گفت: برای تحویل واحدها در موعد مقرر تعداد تیم‌های عملیاتی در تهرانسر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه با اعلام اینکه یکی از اهداف اجرای طرح مسکن تهرانسر ساخت یک هزار واحد مسکونی و تجاری، بسترسازی و فراهم آوردن زمینه‌های رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن در غرب شهر تهران است، اظهار کرد: امیدواریم طرح در تهرانسر ادامه یابد.

وی افزود: با توجه به زمان آغاز پروژه مسکن تهرانسر در شهریورماه ۱۳۹۸ و برنامه‌ریزی برای پایان پروژه در شهریور ۱۴۰۱ وضعیت کار و فعالیت در این پروژه به صورت هفتگی رصد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه مشارکتی ذیل طرح تولید مسکن خبر داد و گفت: مقرر شده است در هفته آینده مشاورین شرکت‌های سازنده نسبت به بررسی نقشه‌ها و اصلاح موارد درخواستی توسط سازمان نظام مهندسی اقدام و سرانه‌های هفت‌گانه اراضی یاد شده دوباره بررسی شود.

محبت خواه با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر ناظرین پروژه‌ها جهت اجرایی شدن هر چه بهتر پروژه، نسبت به فعال شدن گروه‌های دیوار چینی و تأسیسات برقی و مکانیکی و مشارکت انبوه سازان برای فعالیت بیشتر و سریع‌تر در کارگاه‌های عملیاتی و جبران تأخیر بر اساس برنامه زمانبندی، با رعایت مشخصات فنی و اخذ تاییدیه‌ها و الزامات HSE (موارد ایمنی) خبر داد.

کد خبر 533622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.