آزادی پسر ۹ ساله گروگان گرفته شده پس از ۱۵ روز

آزادی پسر ۹ ساله گروگان گرفته شده پس از ۱۵ روز، بازی مرگبار دختر ۱.۵ ساله با جاروبرقی، قاچاق تریاک با همدستی زن و بچه، جوانمرگ شدن جوانی در بیرجند، تسلیم شدن قاتل فراری پس از ۳ سال، صاعقه جان چوپان خوزستانی را گرفت را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، الیاس فرزند صراف افغانستانی است، گفت: روز ۲۷ مهر همراه دوستم به مدرسه می‌رفتم که پسر نوجوانی به من نزدیک شد و به این بهانه که می‌خواهد مرا پیش پدر و دایی‌ام ببرد مرا سوار موتور کرد اما ساعتی بعد به خانه‌ای برد و در اتاقی مرا زندانی کرد. آنجا چند نفر دیگر هم بودند که چاقو روی گلویم می‌گذاشتند و با سوزن مرا زخمی می‌کردند. سه نفر از آنها ماسک داشتند و من نمی‌توانستم چهره شأن را ببینم فقط یکی از آنها که ۱۶ سال داشت و مرا با موتور به آنجا آورده بود، چهره‌اش را نپوشانده بود.

آنها از من فیلم می‌گرفتند و می‌گفتند از پدرم بخواهم که به آنها پول دهد تا مرا آزاد کنند. در این مدت خیلی از نظر روحی آسیب دیدم، دلم برای پدر و مادرم تنگ شده بود و فکر می‌کردم دیگر آنها و خواهر و برادرهایم را نمی‌بینم، اما ۱۵ روز بعد یک روز صبح که خواب بودم پلیس مرا بیدار کرد و گفت نترس ما دوست پدرت هستیم و برای نجات تو آمده‌ایم بعد فهمیدم که دزدها را گرفته‌اند و من آزاد شدم.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت که به دستور بازپرس عظیم سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده بودند با ردیابی‌های گسترده سرانجام توانستند در عملیاتی غافلگیرانه مخفیگاه متهمان را در خاور شهر شناسایی و آنها را دستگیر و پسربچه را آزاد کنند.

بازی مرگبار دختر ۱.۵ ساله با جاروبرقی

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: در حدود ساعت ۱۶:۵۲ روز گذشته با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه برق‌گرفتگی در یکی از محله‌های شهرستان اراک و انتقال مصدوم به بیمارستان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دختر بچه یک و نیم ساله در حین بازی با جاروبرقی به علت اتصالی سیم برق جارو دچار برق‌گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است. در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

قاچاق تریاک با همدستی زن و بچه

یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: در پی کسب خبری در زمینه انتقال مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده عمده مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان به دیگر استان‌ها، مأموران انتظامی این شهرستان، برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مأموران، مشخص شد فرد مورد نظر به همراه همسر جوان و فرزند خردسال خود، در قالب پوشش خانوادگی و با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی کشور است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: مأموران، پس از اتمام تحقیقات میدانی و تعیین مسیر حرکت خودرو، طی عملیاتی موفق به توقیف خودروی حامل مواد مخدر شدند.

سپهوند ادامه داد: در بازرسی مأموران از این خودروی توقیفی ۳۱ کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در صندوق عقب آن جاساز شده بود، کشف شد. متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

جوانمرگ شدن جوانی در بیرجند

علی حسینی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اظهار کرد: ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک محل گودبرداری شده در شهر بیرجند به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از اعلام این خبر مأموران به محل حادثه اعزام شدند؛ ریزش دیوار این منزل مسکونی مرگ جوان ۲۲ ساله را رقم زد. این جوان که قصد گودبرداری از دیوار یک منزل مسکونی قدیمی‌اش را داشت به دلیل عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و ایمن‌سازی محل، براثر ریزش دیوار زیر آوار مدفون شد.

تسلیم شدن قاتل فراری پس از ۳ سال

علیرضا باوی معاون قضائی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۲ نوجوان اندیمشکی در نزاعی، فردی را بر سر خصومت‌های شخصی به قتل می‌رساند و پس از مدتی دستگیر و روانه زندان می‌شود.

وی افزود: این نوجوان پس از پنج سال حبس با قید وثیقه و برای مدت معینی آزاد و پس از اتمام وقت قانونی دیگر به زندان بازنگشت و حکم جلب آن از سوی مراجع قضائی صادر و برای دستگیری آن اقداماتی صورت گرفت.

معاون قضائی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ادامه داد: متهم با گذشت سه سال بالاخره با وساطت، تلاش و کوشش ستاد صبر استان و در جلسه‌ای با حضور تعدادی از سفیران صلح خوزستان پس از بیان واقعیت ماجرا روز حادثه، خود را به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

باوی تصریح کرد: از مهم‌ترین اقدامات ستاد صبر تلاش برای گسترش و ترویج عفو و گذشت در جامعه است و از بدو تشکیل تاکنون اقدامات مهم و شاخصی در حل و فصل دعاوی و اختلافات مردم و پیگیری برای گسترش و توسعه فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه داشتند و در این خصوص فعالیت‌های اثربخشی انجام داده است.

صاعقه جان چوپان خوزستانی را گرفت

رضا رضایی رئیس جمعیت هلال‌احمر لالی اظهار کرد: صاعقه جان یک مرد عشایری در مناطق کوهستانی لالی را گرفت. این حادثه زمانی رخ داد که این فرد مشغول مراقبت و نگهداری و چرای دام‌های خود بود.

همچنین بر اثر حادثه رعد و برق در منطقه سادات موسوی شهرستان دزپارت یک نفر مصدوم و چهل رأس دام تلف شدند.

کد خبر 533609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.