فرصتی برای بازی دوستانه نداشتیم/دو بازیکن داخلی جذب کردیم

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن گفت: کیفیت لیگ بهتر از سال‌های گذشته است زیرا بازیکنان خوب در تیم‌ها پخش شده‌اند که سطح کیفی لیگ را بالا می‌برند. ذوب آهن، شهر بابک، مدافعان شمال و صنعت نفت آبادان از مدعیان قهرمانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال نشسته آقایان ذوب آهن در فصل گذشته لیگ، تعداد بازی و ست‌های برده‌ای که داشت با تیم‌های اول و دوم جدول برابر بود ولی در شمارش امتیاز شش صدم کم آورد و سوم شد.

محمدرضا رحیمی هدایت این تیم را برعهده دارد. او قصد جذب دو بازیکن خارجی را داشت و مقدمات آن نیز انجام شده بود، اما از طرف باشگاه ابلاغیه‌ای مبنی بر جذب نکردن بازیکن خارجی آمد و آن‌ها مجبور شدند از بازیکنان داخلی برای پر کردن نقاط ضعف تیم استفاده کنند. در همین راستا، خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

در حال حاضر شرایط تیم والیبال نشسته ذوب آهن چگونه است؟

با حمایت باشگاه ذوب آهن اردوی سوم تیم را در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار کردیم که تجهیزات خوبی در اختیار داشتیم. دو نفر بازیکن جدید به تیم اضافه شدند، هرچه رو به جلو پیش می‌رویم شرایط تیم بهتر می‌شود.

سازمان لیگ برنامه مسابقات را اعلام نکرده است؟

طبق اعلام اولیه قرار بود لیگ از سوم آبان ماه شروع شود که با برگزاری کلاس مربیگری درجه یک، هم زمان شد و این رقابت‌ها به تعویق افتاد. در تاریخ جدید اعلام کردند لیگ از ۲۵ آبان‌ماه آغاز می‌شود.

چه بازیکنانی را جذب کردید؟

مهرزاد مهروان، لیبروی دوم تیم ملی را جذب کردیم تا در توپ‌گیری به ما کمک کند، محمد خالقی را هم به جمع بازیکنان اضافه کردیم که از بازیکن قدرتی زن است.

با توجه به اینکه دور سوم تمرینات را پشت سر گذاشتید، تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شرایط خوبی داریم، به ۵۰ الی ۶۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم و با شروع مسابقات به آمادگی کامل نیز خواهیم رسید. با تیم‌های بزرگی مثل مس شهر بابک، مدافعان شمال و صنعت نفت آبادان باید رقابت کنیم و شرایط نسبت به سال گذشته سخت‌تر شده است که امیدواریم با حمایت باشگاه ذوب آهن به قهرمانی برسیم.

بازی دوستانه‌ای نداشتید؟

فرصتی برای انجام بازی دوستانه نبود، زیرا بیشتر مربیان لیگ در کلاس مربیگری درجه یک شرکت کردند و این شرایط برای تیم ما که بازی تدارکاتی نداریم خوب نیست.

فرصتی برای بازی دوستانه نداشتیم/دوبازیکن داخلی جذب کردیم

آیا باشگاه همکاری لازم را انجام می‌دهد؟

باشگاه ذوب آهن برای کلیه رشته‌های خود دستورالعملی صادر کرده است که بازیکن خارجی جذب نمی‌کنند. دو بازیکن خارجی مد نظر داشتم و مقدمات آن نیز انجام شده بود که با دستورالعمل ابلاغی کنسل شد، به جای آنها دو بازیکن ایرانی گرفتیم و حدوداً ۸۰ درصد خواسته‌های ما عملی شده است.

امسال هدف ذوب آهن از حضور در لیگ برتر والیبال نشسته چیست؟

تیم را برای قهرمانی بستیم. سال گذشته امتیاز و تعداد ستی که برده بودیم با تیم‌های اول و دوم یکی بود و فقط در شمارش امتیازها شش صدم کم آوردیم ولی قصد داریم امسال رنگ مدال‌مان را خوش رنگ‌تر کنیم و جواب اعتماد باشگاه را بدهیم.

آیا بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود؟

جلسه‌ای برگزار شد که در آن اعلام شد بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت متمرکز در چهار مرحله مقدماتی و دو مرحله پلی‌آف برگزار خواهد شد.

لیگ امسال را چطور می‌بینید، کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟

فکر می‌کنم کیفیت لیگ بهتر از سال‌های گذشته است زیرا بازیکنان خوب در تیم‌ها پخش شدند که سطح کیفی لیگ را بالا می‌برند. ذوب آهن، شهر بابک، مدافعان شمال و صنعت نفت آبادان از مدعیان قهرمانی هستند.

حرف آخر؟

خوشبختانه فولاد مبارکه سپاهان هم به والیبال نشسته ورود کرده است و یک تیم تشکیل دادند که از دسته یک شروع می‌کنند. آرزوی موفقیت برای این تیم دارم و امیدوارم سال آینده دو تیم در لیگ برتر والیبال نشسته از اصفهان حضور داشته باشند.

کد خبر 533588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.