عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آبان ماه

در این بسته خبری از تاسیس ۵ شهرداری جدید تا بررسی وضعیت نقاط آبگیر قدس و تخفیف اجاره بها املاک استیجاری فردوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نورپردازی، در دستور کار شهرداری زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند نورپردازی فضاهای شهری را موجب پویایی و سرزندگی و افزایش تعاملات اجتماعی دانست و گفت: برای ارتقای کیفیت فضاهای شهری، آسایش و آرامش شهروندان و همچنین استفاده بهینه از مبلمان شهری در نقاط مختلف شهر بخصوص میادین، طرح نورپردازی این فضاها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

موافقت وزیر کشور با تأسیس شهرداری در ۵ شهر

وزیر کشور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای به استانداری‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی با تأسیس شهرداری در شهرهای «گرماب»، «نسر»، «حسن آباد»، «چخماق» و «کرد کندی» موافقت کرد.

ساماندهی ۵۰ راننده سرویس مدارس در آستارا

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: به منظور خدمات رسانی به دانش آموزان، ۵۰ راننده سرویس مدارس این شهر ساماندهی شدند.

بررسی وضعیت نقاط آبگیر شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری به منظور بررسی وضعیت معابر سطح شهر و اطمینان یافتن از دفع آب‌های سطحی و عدم بروز مشکلات احتمالی در پی بارندگی امروز، از نقاط آبگیر شهر بازدید به عمل آورد.

لزوم آموزش دوباره قوانین ترافیکی به دانش آموزان

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نسبت به افزایش آموزش قوانین ترافیکی و رانندگی به دانش آموزان تأکید کرد و گفت: در چند سال اخیر که با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس روبرو شدیم، امکان حضور در مدارس و بین دانش آموزان وجود نداشت بنابراین از طریق فضای مجازی برنامه‌های فرهنگی خود را برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ترافیکی ادامه دادیم.

کاشت ۱۵ هزار اصله درخت بومی و جنگلی در ساری

سیدسلمان ابوالقاسمی، رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری ساری گفت: حدود ۱۵ هزار درخت بومی و جنگلی از تیره‌های ‏مختلف در احداث فضای سبز شهری مرکز استان به کار رفته است.‏

واریز عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های گیلان

بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گیلان در نیمه نخست سال ۹۹ واریز شده است.

تخفیف اجاره‌بهای املاک استیجاری شهرداری فردوس

حسین اکبری، شهردار فردوس از تخفیف اجاره بهای املاک استیجاری شهرداری برای اصناف خبر داد و گفت: با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر فردوس اصنافی که مستأجر واحدهای تجاری شهرداری فردوس هستند تا ۶۰ درصد از تخفیف اجاره‌بها بهره‌مند می‌شوند.

آسفالت بافت فرسوده بلداجی

رسول خوشکام، شهردار شهر بلداجی، گفت: آسفالت بافت فرسوده تکمیل نیست، خیابان‌های ابوذر و سلمان فارسی در آینده در دستور کار قرار دارند.

کد خبر 533553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.