لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیر عبور آب‌های سطحی در دمق

شهردار دمق گفت: شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی‌های معابر، بخش زیادی ازکانال‌ها و مسیر عبور آب‌های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

به گزارش ایمنا، مصطفی محمدی‌وند در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری دمق، از آمادگی این ستاد با توجه به شروع فصل بارندگی و سرما خبر داد و اظهار کرد: واحدهای خدمات شهری، عمران، شهرسازی، نقلیه و آتش‌نشانی ضمن برنامه‌ریزی و رصد نقاط حادثه خیز در سطح شهر تمهیدات لازم را در راستای ارتقا آمادگی برای مقابله با هر نوع بحران و حوادث غیر مترقبه داشته باشند.

وی با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده، افزود: این شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی‌های معابر، بخش زیادی از کانال‌ها و مسیر عبور آب‌های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

شهردار دمق جمع آوری نخاله و ضایعات ساختمانی و رفع سد معبر از معابر، آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات، تهیه ماسه و نمک زمستانی از دیگر اقدامات این شهرداری برشمرد و با تاکید بر اطلاع‌رسانی برای ارتقا آمادگی شهروندان در مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده است، تصریح کرد: آموزش‌های شهروندی از بهترین شیوه‌ها و راهکارهای ارتقا شاخص بهره‌وری در مدیریت بحران است که باید مورد توجه و برنامه‌ریزی این ستاد قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان نیز می‌توانند توسط تلفن ۳۴۴۸و ۱۲۵ آتش‌نشانی و شماره تماس ۰۹۱۸۹۱۵۱۳۴۴ مسئول خدمات شهری با شهرداری در حوزه مدیریت بحران شهری در ارتباط باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 533531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.