رفع آب‌گرفتگی ۴ نقطه از فردیس/نیروهای خدمات‌رسان تا مساعد شدن شرایط جوی آماده‌باش هستند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از رفع آب‌گرفتگی در چهار نقطه از این شهر خبر داد و گفت: نیروهای امدادرسان سازمان آتش‌نشانی تا مساعد شدن شرایط جوی در آماده‌باش خواهند بود.

حسین عاشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بارش‌های اخیر در شهر، اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به دستور سرپرست شهرداری از ابتدای بارش‌ها به همکاری با نیروهای خدمات شهری شتافته و تا کنون نیز در آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه سرپرست شهرداری و معاون خدمات شهری نیز از آغاز بارش‌ها به منظور مدیریت موضوع در سطح شهر حضور داشتند، افزود: خوشبختانه با وجود بارش شدید باران، مشکل خاصی در ترددها وجود ندارد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از رفع آب‌گرفتگی چهار نقطه در فردیس خبر داد و تصریح کرد: با اقدام به موقع نیروهای خدمات‌رسان‌، سیلاب تخلیه و مسیر روان آب باز شد.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی تا مساعد شدن شرایط جوی در آماده‌باش خواهند بود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی و سیلاب مراتب را با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در میان گذارند.

کد خبر 533513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.