گام بلند شورای شهر برای رفع مشکلات زیست محیطی اصفهان

همزمان با بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از شرکت بهیار صنعت سپاهان، زمینه تعامل بیشتر با این شرکت دانش‌بنیان فراهم شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، اعضای این شورا با هدف آشنایی بیشتر با توانمندی‌های متخصصان شرکت بهیار صنعت سپاهان از این شرکت دانش بنیان بازدید کردند. این بازدید پیرو جلسات قبلی مدیران این شرکت در کمیسیون‌های تخصصی اقتصادی و خدمات شهری شورای اسلامی انجام شد.

شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان با سابقه ۲۰ سال فعالیت و ارائه خدماتی از جمله تولید ماسک و بومی سازی دستگاه‌هایی که نمونه داخلی ندارد، ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور رسانده است.

هدف از بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از این شرکت آشنایی بیشتر با توانمندی‌های متخصصان آن بوده که در این بازدید مقرر شد، با توجه به طرح‌های تحقیقاتی در دست اجرا در حوزه حفاظت از محیط زیست در بخش آب و آلایندگی زباله‌های شهری، با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان، تفاهم نامه مشترک بین شهرداری اصفهان و شرکت دانش بنیان بهیار صنعت به انجام برسد.

مدیریت شهری با نگاه بلند مدت و با همت ویژه برای حل مسائل زیست محیطی اصفهان که در چهارچوب اختیارات شهرداری است، در حوزه تصفیه و شیرین کردن آب و نیز فرایندهای نوین مدیریت زباله که تولید ارزش افزوده از زباله‌های شهری، حفظ محیط زیست و درآمدهای پایدار شهری را به دنبال دارد با این شرکت تفاهم‌نامه امضا خواهد کرد.

در آینده جزئیات طرح‌هایی که در حوزه رفع مشکلات و حفظ محیط زیست، احیای فضای سبز، تأمین آب فضای سبز و مدیریت آلودگی ناشی از دفع زباله بوده، یک گام بلند و اساسی محسوب می‌شود برای اطلاع شهروندان منتشر خواهد شد.

کد خبر 533472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.