۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
ترافیک، مترو تهران را قفل کرد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به دلیل ترافیک در خیابان‌های پایتخت امروز شاهد افزایش مسافران مترو بودیم، اما هیچ نقص فنی در ایستگاه های مترو وجود نداشت.

به گزارش ایمنا، علی عبداله پور اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده قطارها در زمان مقرر به ایستگاه‌ها اعزام شد، اما به دلیل افزایش مسافران شاهد شلوغی در ایستگاه‌ها بودیم.

وی افزود: در این مواقع مردم برای سوار و پیاده شدن از قطار دچار مشکل می‌شوند و به همین دلیل قطارها نیز با تأخیر از ایستگاه‌ها خارج می‌شود، اما سرفاصله حرکت قطارها همچون روزهای گذشته انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: هنگام بارندگی به دلیل ترافیک سنگین معابر، شهروندان رسیدن به محل کار خود در زمان مورد نظر ترجیح می‌دهند از مترو استفاده کنند زیرا وسیله‌ای سریع و به صرفه است که معمولاً در فصل سرما و به ویژه به هنگام بارندگی مسافران این ناوگان افزایشی است.

وی ادامه داد: به دلیل بارش باران و ترافیک سنگین در معابر امروز (شنبه) شاهد افزایش جمعیت در بیشتر ایستگاه‌های مترو بودیم؛ این ازدحام در ایستگاه‌های شادمان، میدان آزادی، چهارراه ولیعصر (عج)، دروازه دولت و میدان امام خمینی (ره) بیشتر بود.

به گزارش ایمنا، هم اکنون ناوگان مترو تهران در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

منبع: ایرنا

کد خبر 533460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.