۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
تغییر در مبلمان شهری شهرکرد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از تغییر تدریجی مبلمان شهری خبر داد و گفت: امسال حدود ۲۰ کافوی مخابراتی با اعتبار تقریباً ۳۰ میلیون تومان رنگ آمیزی شده است.

رضا ریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق تفاهم با شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری و در راستای زیباسازی شهر امسال حدود ۲۰ کافوی مخابراتی با اعتبار تقریباً ۳۰ میلیون تومان رنگ آمیزی شده است، اظهار کرد: پیگیری سازمان فرهنگی شهرداری از سنوات گذشته بوده تا مخابرات متقاعد شود.

وی تاکید کرد: این کافوها به صورت پراکنده در اقصی نقاط شهر رنگ آمیزی شده و حدود ۶۰ کافوی دیگر توسط مخابرات شناسایی و پیشنهاد شده است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به شکل متوالی در سال‌های آتی طراحی شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: متأسفانه کافوهای مخابرات به پایه‌های چسباندن اعلامیه تبدیل شده که ظاهر نامناسبی برای شهر ایجاد کرده است، اما خوشبختانه اقدام سازمان رضایت شهروندان را به همراه داشت.

وی با گلایه از برخی شهروندان، گفت: برخی افراد همچنان بر روی کافوهای رنگ آمیزی شده که با دقت و توسط نقاش متخصص به صورت کاملاً تخصصی، طراحی و اجرا شده، اعلامیه می‌چسبانند که اقدامی ناشایست است؛ البته این اقدام پیگرد قانونی دارد، اما نباید فراموش کرد اصلی‌ترین حافظان شهر شهروندان هستند.

ریاحی با بیان اینکه برای متحدالشکل شدن صندوق‌های صدقات نیز مکاتباتی با کمیته امداد انجام شده است، گفت: در ارتباط با پایه‌های شرکت برق نیز وارد مذاکره می‌شویم تا اصلاحاتی صورت گیرد و به مرور و در سال‌های آتی مبلمان شهری رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

کد خبر 533422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.