اجرای ۲ پروژه برای دفع آب‌های سطحی

مدیر منطقه ۸ شهرداری اهواز گفت: بستر مناسب برای اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در منطقه هشت فراهم شده است.

محمد رضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دفع آب‌های سطحی یکی از معضلاتی است که در چندسال اخیر گریبان شهر اهواز را گرفته، برای رفع این معضل نیاز به همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و تلاش بی وقفه در شهرداری داریم.

وی افزود: در شهرداری منطقه هشت همانند سایر مناطق در حال آماده سازی و ایجاد بستر مناسب برای دفع آب‌های سطحی تا پیش از اولین بارش هستیم به این امید که کمترین آب‌گرفتی را در سطح منطقه داشته باشیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز ادامه داد: در همین راستا با همکاری شرکت‌های کربن و لوله سازی بستر مناسب برای پیاده سازی پروژه دفع آب‌های سطحی در بلوار شهید هاشمی فراهم شده است؛ این پروژه مجموعاً به طول هزار و ۴۰۰ متر خط لوله تحت فشار و پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است که آب‌های سطحی جمع شده در بلوار شهید هاشمی را با بالاترین سرعت از محل خارج می‌کند.

قنواتی اضافه کرد: یکی دیگر پروژه‌های دفع آب‌های سطحی منطقه هشت تعمیر و نصب پمپ ورتیکال ایستگاه پیچواره در انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی است که با توجه به فصل بارش در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

وی توضیح داد: این پمپ با تکیه بر توان نیروهای بومی در کمترین زمان و با ۴۰ درصد هزینه سایر شرکت‌ها تعمیر و توسط معاونت خدمات شهری نصب شد. با راه اندازی این پمپ یک گام دیگر در جلوگیری از جاری شدن آب‌های سطحی برداشته شد. همچنین با قرار گرفتن ایستگاه پیچواره پمپاژ آب با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 533421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.