تراکتور _ پیکان/ شاگردان کریمی به دنبال کسب پیروزی برای جایگاهی بهتر در جدول

تیم فوتبال تراکتور امروز از ساعت ۱۶ رو در روی پیکان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۱۴ آبان ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ میزبان تیم فوتبال پیکان است.

دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان

ورزشگاه: سپهبد شهید قاسم سلیمانی

داوران: سید علی اصغر مؤمنی، سید یعقوب حجتی، هیوا بهمنی، امیر سامان سلطانی.

آخرین دیدار: پیکان ۱ _ تراکتور ۱

تیم فوتبال تراکتور در سه هفته اخیر رو در روی تیم‌های گل گهر، صنعت نفت آبادان و استقلال قرار گرفت که با دوشکست و یک پیروزی و کسب سه امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

تی تی ها در دیدار مقابل پیکان شاهین ثاقبی و محمد عباس زاده دو بازیکن تأثیر گذار خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارند.

کریمی اعتقاد دارد بازیکنان خوبی دارد که با آنها می‌تواند یک تیم خوب به تبریز تحویل دهد. با توجه به گفته این مربی تراکتور در بازی مقابل پیکان تغییری در خط دفاعی خود نخواهد داشت.

تیم فوتبال پیکان در دو هفته اخیر رو در روی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و هوادار به میدان رفته که با یک تساوی و یک پیروزی و چهار امتیاز در رده ششم جدول لیگ قرار دارد.

تیم فوتبال پیکان در هفته سوم رقابت‌ها باید به مصاف ذوب آهن می‌رفت که به دلیل حضور تعدادی از بازیکنانش در تیم ملی امید در خواست تغییر زمان بازی را داد و با آن موافقت شد.

تیم فوتبال تراکتور و پیکان فصل گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت تراکتور با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست داد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کد خبر 533318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.