فروش مرغ منجمد بیشتر از کیلویی ۲۰ هزار تومان ممنوع

وزیر دادگستری گفت: بر اساس مصبه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب مرغ منجمد کیلویی ۲۰ هزار تومان است و کسی حق ندارد بیشتر از تعرفه مصوب این کالا را عرضه کند.

به گزارش ایمنا به نقل از صدا و سیما، امین حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، باقیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میدان‌های میوه و تره‌بار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد و کسی حق ندارد بالاتر از این میزان در کشور مرغ منجمد را بفروشد.

وی افزود: در این ستاد مقرر شده توزیع به وفور مرغ گرم نیز در میادین بار اجرایی شود و به این ترتیب دیگر کمبود یا مشکلی برای عرضه مرغ گرم نخواهد بود و برای تخم‌مرغ نیز همین شروط گذاشته‌شده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه برخی شرکت‌ها با بسته‌بندی تخم‌مرغ، آن را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌کردند، گفت: قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای ۴۳ هزار تومان است و در میادین بار نیز به‌صورت شانه‌ای و فله‌ای توزیع می‌شود.

رحیمی همچنین با بیان اینکه چهار پروژه مهم گرمسار در ردیف مصوبات سفر قرار گرفتند، گفت: حل مشکلات این چهار حوزه به منطقه و کشور کمک بسزایی خواهد کرد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی طرح مهمی برای کشور است و نبود گمرک یکی از مشکلات آن است که باید هر چه زودتر در منطقه فعال و تشکیلات آن مصوب و مستقر شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بحث بندر خشک در این منطقه مطرح و حائز اهمیت است، گفت: در این مورد نیز به نظر می‌رسد ناهماهنگی ۲ وزارت خانه مشکلی برای تحقق این هدف شده که در مصوبات سفر همه این مسائل ذکر و برای آن‌ها چاره‌جویی خواهد شد.

رحیمی بابیان اینکه سیلوی هزار تنی گرمسار بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این پروژه‌ای که از شروع عملیات اجرایی آن تاکنون با کندی پیش رفته است لذا در مصوبات سفر بودجه بیشتری برای آن مصوب می‌شود تا ظرف مدت قابل‌قبول به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه آب‌رسانی گرمسار به آرادان و تکمیل فاضلاب و تصفیه‌خانه نیازمند اعتبار است، افزود: برای رفع موانع انتقال آب هماهنگی بین استان تهران و سمنان نیاز دارد که در این سفر برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وزیر دادگستری ضمن بازدید از مسیر مواصلاتی جنوب به شمال در محدوده شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: این مسیر راه میانبری برای رساندن مردم جنوب به شمال کشور است تا وارد شلوغی و ترافیک تهران نشوند لذا برای این پروژه در مصوبات سفر اعتبار منظور خواهد شد.

کد خبر 533263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.