دیدار خانواده شهید حسین شکرائیان با پیکر فرزندشان پس از ۳۹ سال

آئین تکریم و استقبال از خانواده شهید حسین شکرائیان (شهید احراز هویت شده بهشت شهدای گمنام دانشگاه) و گرامی داشت شهدای‌ دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، امروز _پنج شنبه ۱۳ آبان ماه_ به منظور استقبال از والدین شهید والامقام حسین شکرائیان (شهید احراز هویت شده بهشت شهدای گمنام دانشگاه) و گرامی داشت شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز زیارت از مزار پاک این شهید، مراسم ویژه‌ای به همراه آئین بزرگداشت این شهید و ۱۴۴ شهید گلگون کفن دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور هم رزمان این شهید، مسئولان لشگری و کشوری، دانشجویان و مردم اصفهان برگزار شد.

هفته گذشته و طی یک برنامه زنده تلویزیونی در مشهد مقدس، خبر شناسایی شهید والامقام حسین شکرائیان (از طریق آزمایش DNA) به خانواده این شهید اعلام و انتظار ۳۹ ساله آنها به پایان رسید.

شهید شکرائیان که درزمان شهادت دانشجوی دانشگاه علم و صنعت بود، در سال ۱۳۸۶ و به دلیل عدم شناسایی به همراه دو شهید گمنام دیگر در بهشت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی اصفهان دفن شده است.

فرزندم حسین بازگشت تا در کنار اهل علم باشد

مادر شهید حسین شکرائیان نیز در سخنانی از حضور فرزندش در جمع اهل علم ابراز خوشحالی کرد و گفت: حسین مهربان و متواضع بود و با مهربانی سخن می‌گفت. حسین به مجالس مذهبی علاقه داشت و به حجاب خواهرانش دقت می‌کرد. حسین فرزند ارشدم بود و من عزیزم را فرستادم تا در مقابل دشمن بایستد تا ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد. حسین را به جبهه حق علیه باطل فرستادم تا هموطنم در آرامش باشند.

وی ادامه داد: چشمانم را بر عشق و علاقه مادری بستم و در این ۳۹ سال انتظار نمی‌دانستم او شنونده نجواهای اهل علم است. فرزندم حسین بازگشت تا در کنار اهل علم باشد. به عنوان مادر حسین از شما محبین شهدا تشکر می‌کنم. امیدوارم حسین و دوستان شهیدش دستگیر همه ما باشند. امید دارم جوانان راه شهدا را ادامه دهند و با تنی سالم کشور را به حد اعلا برسانند.

منبع: ایسنا

کد خبر 533259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.