با همین نفرات یک تیم خوب به تبریز تحویل می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی بازیکنان خوبی هستند که نمی‌شود جای آن ها را پر کرد، اما بازیکنانی که در تیم حضور دارند آینده دار هستند نباید آن ها را دلسرد کنیم بلکه ما باید آینده آنها را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی در کنفرانس خبری قبل از بازی با پیکان اظهار کرد: بازی مقابل پیکان با یک هفته تأخیر انجام می‌شود که این تیم نسبت به ما یک هفته بیشتر استراحت کرده است ولی بهانه نمی‌آوریم. پیکان تیم خوبی است، مجموعه‌ای از بهترین‌ها را دارد فقط یک فرد باتجربه کم دارند که با دانستن همه این موارد فردا به مصاف این تیم می‌رویم و امیدواریم بازی جذابی از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با همین نفراتی که در تیم حضور دارند، یک تیم خوب به تبریز تحویل می‌دهم که همه از بازی آنها لذت ببرند. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی بازیکنان خوبی هستند که نمی‌شود جای آن‌ها را پر کرد، اما بازیکنانی که در تیم حضور دارند آینده دار هستند نباید آن‌ها را دلسرد کنیم بلکه باید آینده آنها را ما رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جواب به سوالی مبنی بر اینکه تراکتور مقابل استقلال ضعیف بازی کرد و از چه زمانی تیم خوب فیروز کریمی را خواهیم دید؟ تصریح کرد: مقابل استقلال دروازه‌بان ما یک بار هم زمین نخورد، شخصی که این سوال را می‌پرسد بازی را ندیده و چنین سوالی را مطرح می‌کند.

کریمی با بیان اینکه در دفاع آزمون و خطایی نداشتیم، خاطر نشان کرد: قبل از شروع لیگ در بازی‌های تدارکاتی خط دفاع را مشخص کردیم، در بازی اول به دلیل اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باز نشده بود بازیکن ما نتوانست تیم را همراهی کند ولی از آن بازی به بعد در دفاع از یکسری افراد استفاده می‌کنیم که تغییر نکردند و در بازی فردا هم حضور خواهند داشت و فقط بعد از بازی با پیکان هادی محمدی به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی در خصوص مصدومان بازی فردا، گفت: محمد عباس زاده و شاهین ثاقبی مصدوم هستند که به بازی فردا نمی‌رسند، دو بازیکن مصدوم دیگر داریم که پزشکان تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا به بازی فردا برسند و جای نگرانی نیست.

کد خبر 533221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.