چرتکه انداختن میلانی ها برای صعود

لیورپول با شکست دوباره اتلتیکو موفق شد امیدهای میلان را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه دارد، حتی اگر شانس آنها بسیار اندک باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، میلانی‌ها روز گذشته در دیدار حساس خود برابر پورتو به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و حالا آن‌ها از چهار بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها موفق به کسب یک امتیاز شده‌اند.

با وجود شروع ضعیف میلانی‌ها پس از بازگشت به رقابت‌های لیگ قهرمانان، آن‌ها هنوز شانس کمی برای صعود دارند و احتمالاً برای محاسبه حالت‌های صعود خود چرتکه انداخته‌اند. دو سال پیش نیز آتالانتا که در چهار بازی اول تنها یک امتیاز کسب کرده بود، در نهایت موفق به کسب حضور در مرحله بعدی شد و به این ترتیب پرافتخارترین نماینده ایتالیا در اروپا نیز نسبت به احتمالات امیدوار است.

در گروه دوم رقابت‌ها لیورپول با ۱۲ امتیاز از چهار بازی صدرنشین است و صعود خود را به مرحله بعدی مسجل کرده. پس از آن پورتو با ۵، اتلتیکو مادرید با ۴ و میلان با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. شب گذشته بود که لیورپول در دیداری یکطرفه موفق شد اتلتیکو مادرید را از پیش رو بردارد تا تقریباً هر سه تیم دیگر این گروه به غیر از صدرنشین قطعی برای صعود امیدوار باشند.

بازیکنان میلان باید در دیدارهای بعدی خود به ترتیب به مصاف اتلتیکو و لیورپول بروند. بازی نهایی میلان با لیورپول در ورزشگاه سن سیرو خواهد بود و با توجه به شرایط قرمزها، می‌توان پیش بینی کرد که کلوپ به بسیاری از بازیکنان خود در بازی آخر مرحله گروهی استراحت بدهد.

پورتو در حال حاضر از مزیت پیروزی در بازی رودررو برابر میلان برخوردار است و اگر شاگردان سرخیو کونسیسائو لیورپول را شکست دهند، همه چیز برای روسونری تمام خواهد شد. اساساً، میلان باید در هر دو بازی باقی مانده پیروز شود و همچنین امیدوار باشد که پورتو از دو بازی فقط یک امتیاز کسب کن. آن‌ها همچنین در بازی خود برابر اتلیتکو باید با اختلاف حداقل دو گل به برتری برسند تا تیم دوم صعود کننده از این گروه باشند.

در حال حاضر امید زیادی در رختکن میلان برای صعود وجود ندارد. بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانند که کار بسیار سختی در بازی‌های آتی خواهند داشت و می‌خواهند تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا حداقل با کسب جایگاه سومی بتوانند جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کنند.

کد خبر 533205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.