کسب ۵۰ رتبه برتر کشوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ۵۰ رتبه برتر کشوری کسب کردند.

به گزارش ایمنا، سیده زهرا اصغری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ۵۰ رتبه برتر کشوری کسب کردند، بیان کرد: تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاندمی کرونا قابل تحسین است چراکه گام‌های نوع‌دوستانه و بلند همتانه آن‌ها در این این عرصه زبانزد و برجسته شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه برای انجام اقدامات داوطلبانه در حوزه کرونا داوطلب شده‌اند ادامه داد: راه‌اندازی پایگاه تزریق واکسن یکی از اقدامات داوطلبانه دانشجویان در این موضوع بوده است.

این مسئول با بیان اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی همدان یکی از ۷ معاونت این دانشگاه است که ارائه خدمات حوزه فرهنگی، دانشجویی و رفاهی را بر عهده دارد عنوان کرد: تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ابعاد سلامت روان و زمینه‌سازی برای فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشجویان است.

اصغری گفت: درخواست برنامه‌های فرهنگی مختلف از جمله برپایی کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی و … از طریق تشکل‌ها و نهادهای مختلف در دانشگاه به این معاونت پیشنهاد داده می‌شود و پس از بررسی در کمیته‌های مربوطه زمینه‌سازی برای اجرا و برگزاری آن‌ها فراهم می‌گردد.

وی افزود: در ایام شیوع کرونا ۵۰ رتبه برتر کشوری توسط دانشجویان این دانشگاه به دست آمده و ثمره فعالیت ۵۰ نهاد دانشجویی، ۶ تشکل، بیش از ۲۰ انجمن علمی، ۲۰ کانون فرهنگی و ۵۰ نشریه دانشجویی در این دانشگاه همواره امتیازات درخشانی به همراه داشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: طرح اعتباربخشی فرهنگی بیمارستان‌ها، و اعطای کارنامه اعتباربخشی فرهنگی و بازسازی و نوسازی نمازخانه‌های بیمارستان‌ها و بهسازی و تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی به این مراکز یکی از اقدامات شاخص و برجسته این معاونت در زمینه فرهنگی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 533135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.