لزوم پیگیری مطالبات مردم رشت پیرامون سامانه ۱۳۷

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتظار داریم تماس ها و مطالبات مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ توسط حوزه مدیریت شهری پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، محمد حسین واثق کارگرنیا در دوازدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت به فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت اشاره و اظهار کرد: این سامانه در راستای تسهیل ارتباط ما بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان راه اندازی شد و انتظار داریم تماس‌ها و مطالبات مردمی از طریق این سامانه به جدیت توسط حوزه مدیریت شهری پیگیری شود تا اعتماد مابین شهروندان و این مجموعه افزایش پیدا کند.

وی به حضور حسن کریمی عضو جدید شورای رشت اشاره کرد و افزود: برای عضو جدید شورا آرزوی موفقیت دارم و یقین می‌دانیم وی نیز همچون عضو پیشین شورا که امروزه در جایگاه شهردار رشت حضور دارد، اهتمام لازم را به منظور همدلی و همراهی بیشتر با شورا به منظور رفع مشکلات شهری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه با استعفای امیرحسین علوی به منظور فعالیت در جایگاه شهردار رشت، دو کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی و عمران شورای رشت یک عضو کم دارند، خاطرنشان کرد: برای کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به جای سید امیرحسین علوی، حسن کریمی کرنق را پیشنهاد دادیم و این مطلب به رأی گذاشته شد و با یازده رأی موافق توسط اعضای شورای رشت، حسن کریمی کرنق به عنوان عضو جدید کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت انتخاب شد.

واثق کارگرنیا با اشاره به عضویت مجید عزیزی و سید امیر حسین علوی در شورای شهرستان رشت، تصریح کرد: با توجه به عدم حضور علوی شورا، سید حسین رضویان و علیرضا تاج شهرستانی برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. در نهایت با رأی اعضای شورای رشت، علیرضا تاج شهرستانی برای عضویت در شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

اعضای شورای رشت با اعلام آرای خود با استعفای سید حسین رضویان از نمایندگی شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت و عضویت وی در سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت موافقت کردند. پس از اعلام انصراف حسین رضویان از نمایندگی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورا شهر رشت موضوع کاندیداتوری حسن کریمی کرنق را به عنوان نماینده شورا در این سازمان به رأی گذاشت که مورد موافقت اعضای شورای رشت قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 533105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.