برگزاری مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری در قزوین

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری در این شهر خبر داد.

شیما زرآبادی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری از سوی این معاونت با همکاری سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای هویت‌بخشی و بالا بردن کیفیت فضاها و تجهیزات شهری و به منظور پیشبرد اهداف شهرداری و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل همگانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان شهر پاک و انسان‌محور صورت می‌گیرد تا در نهایت به ارتقای کیفیت ایستگاه‌های اتوبوس شهری منجر شود.

سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: داوران مسابقه از میان چهره‌های مطرح دانشگاهی، چهره‌های شاخص سازمان نظام مهندسی و همچنین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین هستند.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دهم آذرماه به دبیرخانه مسابقه واقع در سازمان خدمات طراحی به نشانی بلوار شهید صیاد شیرازی، خیابان شهید آوینی، جنب ایستگاه آتش‌نشانی ارسال کنند.

زرآبادی پور تصریح کرد: همچنین متقاضیان این امکان را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان خدمات طراحی به نشانی Qazvin.tarahi.ir مراجعه کنند یا با شماره ۳-۰۲۸۳۳۷۹۶۸۰۱ داخلی ۲۴ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اختتامیه مسابقه در تاریخ ۲۶ آذرماه با عنوان روز ملی حمل‌ونقل، خاطرنشان کرد: در پایان مسابقه به نفرات یکم تا سوم به ترتیب ۱۵۰ میلیون ریال، یک‌صد میلیون ریال و ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات یکم تا دهم لوح یادبود اهدا خواهد شد، همچنین با صاحب یکی از طرح‌های یکم تا سوم قرارداد تهیه طرح اجرایی منعقد می‌شود.

کد خبر 533095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.