استاندار کنونی همراهی خوبی با آموزش و پرورش دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استاندار کنونی همراهی خوبی با آموزش و پرورش دارد و به جرأت می‌گویم در حال حاضر فردی سکان استانداری اصفهان را به دست گرفته که یقین دارم در آینده موفق خواهد بود، زیرا در هفته‌های اول فعالیت خود به مسائل دانش آموزان آینده سازان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی شامگاه امشب (چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه) در نشست صمیمانه با دانش آموزان و نخبگان استان به مناسب روز دانش‌آموز به که میزبانی تشکل‌های دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: استاندار کنونی همراهی خوبی با آموزش و پرورش دارد، به جرأت می‌گویم در حال حاضر فردی سکان استانداری اصفهان را به دست گرفته که یقین دارم در آینده موفق خواهد بود، به دلیل اینکه در هفته‌های اول فعالیت خود به مسائل دانش آموزان آینده سازان پرداخته است.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های ویژه برای توسعه اقتصادی این است که به سراغ مدارس برویم حتی اگر قرار باشد برای مدتی از پرداختن به پروژه‌های عظیم چشم‌پوشی کنیم.

استاندار اصفهان به نخبگان اهمیت می‌دهد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: بنده قریب به ۳۱ سال در آموزش و پرورش خدمت کردم و امروز بسیار خرسندم و به خودمان می‌بالیم که چنین استانداری داریم، خوشبختانه استاندار اصفهان به نخبگان اهمیت می‌دهد و با صبر و حوصله پای صحبت‌های آنها می‌نشیند، باید دانش‌آموزان به وجود این استاندار در اصفهان افتخار کنند.

اعتدادی در خصوص مطالبات و دغدغه‌های دانش آموزان که در جلسه مطرح شد، تصریح کرد: بار مسئولیت در آموزش و پرورش بسیار سنگین است با تلاش‌های فرهنگیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی فعال شده است و سازمان بسیج دانش آموزی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی گفت: خرسند هستیم این اتحادیه‌ها و سازمان‌ها نگاه‌ها، نگرانی‌ها دانش آموزان، مطالبات و دغدغه‌های آنها را متحول کرده‌اند و امیدواریم با نگاه استاندار و کمک دانش آموزان بتوانیم در مسیر کم کردن این دغدغه‌ها گام برداریم.

کد خبر 533083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.