عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ آبان ماه

در این بسته خبری از شاد پیمایی در خیابان‌های شهر ساری تا پاکسازی فضاهای شهری فردیس و توسعه و نگهداری مستمر فضای سبز قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

واگذار ی خدمات شهری پردیس به شهرداری

طبق توافقاتی که صورت گرفته تا اوایل آذرماه خدمات شهری در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ شهر جدید پردیس از شرکت عمران به شهرداری محول می‌شود که می‌تواند به افزایش کیفیت خدمات در این فازها بیانجامد.

پاکسازی فضاهای شهری فردیس

حسین روستایی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: طرح پاکسازی معابر شهر برای حفظ بهداشت محیط و سلامت شهروندان عزیز در محله‌های مختلف در دستور کار مدیریت شهری است.

۵۰ درصد تاکسی‌های بجنورد فرسوده است

احمد شافعی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: ۵۰ درصد از حدود ۷۰۰ دستگاه ناوگان تاکسی خطی در مرکز استان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

ساماندهی وضعیت میدان میوه و تره بار بوشهر

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه اکنون قیمت میوه و تره‌بار در بوشهر بسیار بالا است، گفت: شهرداری به دنبال کاهش واسطه‌ها در حقله‌های تولید تا مصرف است.

کود دهی فضای سبز سبزوار با کودهای مرکز کمپوست

امیر ناطقی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: طی توافق صورت گرفته دو سازمان مپ و فضای سبز شهری، ازین پس پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر با کودهای تولیدشده از زباله‌های مرکز کمپوست سبزوار کود دهی می‌شود.

آغاز عملیات گلکاری پاییزه فضای سبز زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند هدف اصلی اجرای این طرح را زیباسازی و طراوت محیط شهری در فضای سبز سطح شهر اعلام و تصریح کرد: عملیات گل کاری فضاهای سبز سطح شهر در تمامی فصول سال در دستور کار این سازمان قرار دارد.

جاده مواصلاتی گلشهر روشنایی و آسفالت ندارد

مصطفی محمودی، شهردار گلشهر با اشاره به مسیر ۱۳ کیلومتری بلوار اصلی شهر گلشهر، گفت: جاده مواصلاتی این شهر از وضعیت مناسبی از لحاظ آسفالت و روشنایی برخوردار نیست.

شاد پیمایی در خیابان‌های شهر ساری

در آستانه آغاز هفته مازندران کاروان شادی به همت شهرداری مرکز مازندران در ساری به حرکت درآمد و جمعی از هنرمندان مازنی در آستانه آغاز هفته مازندران به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با برپایی کاروان شادی آغاز این هفته را به شهروندان تبریک گفتند.

کوچه‌های خاکی بلای جان خرمدره‌

قربان‌علی نقیلو، سرپرست شهرداری خرم‌دره گفت: آسفالت بسیاری از خیابان‌های اصلی شهرستان نیز نیاز به روکش آسفالت دارد.

توسعه و نگهداری مستمر فضای سبز قزوین

محمدصالح صالحی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: اصلاح سیستم‌های روشنایی، افزایش روشنایی و بهینه سازی مصرف برق در ۳۰ بوستان و بلوار، حفاری، لوله گذاری و آبرسانی حاشیه شمالی بلوار انصارالحسین، هرس و خشکه گیری درختان معابر و فضاهای سبز در مناطق مختلف شهر، احداث بوستان محلی فهیم، پاکسازی، نظافت و نگهداری روزانه فضاهای سبز و سرویس‌های بهداشتی، انجام عملیات حفاری و لوله گذاری آب شرب به بوستان ابن سینا از جمله اقدامات در حال انجام است.

کد خبر 533077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.